Asiakasymmärrys (5op)
Toteutuksen tunnus: TO00BL03-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 03.02.2020 - 09.02.2020
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.03.2020 - 13.05.2020
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Toimipiste
- Laurea Leppävaara
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 20 - 40
- Koulutus
- Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOH2), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
Tavoitteet
Opiskelija osaa
- tunnistaa ostokäyttäytymiseen vaikuttavia tekijöitä ja osaa hyödyntää niitä asiakastyössä
- hyödyntää asiakastietoa ja laadullista tutkimusta asiakasymmärryksen lähteenä
- kehittää liiketoimintamahdollisuuksia asiakasymmäryksen avulla
Toteutustapa
Opintojaksolla toteutetaan asiakaskartoitusprojekti. Tarkempi projektinkuvaus tarkentuu lähempänä opintojakson alkua.
Lähiopetuskerrat koostuvat tietoiskuista, työpajoista ja oppimistehtävistä
Länsäolo lähiopetuskerroilla tarpeellista.
Aika ja paikka
Opintojakso toteutetaan lähiopetuksena Leppävaaran kampuksella.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Opintojaksolla hyödynnetään monipuolisesti aiheeseen sopivaa kirjallisuutta. Ohjaajan valitsemat lähteet ilmoitetaan Optima-työtilassa tarkemmin. Opiskelijat pääsevät myös etsimään lähdeaineistoa itsenäisesti.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Aiemmin hankitun osaamisen näyttö. Katso ohjeet LINKistä.
Työelämäyhteistyö ja/tai TKI
Opitnojaksolla toteutetaan asiakaskartoitusprojekti.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Yhteiset tapaamiset 22,5 h
Itsenäinen ja tiimityöskentely 112,5 h
Arviointiasteikko
H-5