Customer Insight (5 cr)
Code: TO00BL03-3002
General information
- Enrollment
-
03.02.2020 - 09.02.2020
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
01.03.2020 - 13.05.2020
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Campus
- Laurea Leppävaara
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 40
- Degree programmes
- Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOH2), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
Learning outcomes
The student is able to:
- identify the factors related to purchasing behaviour and utilise them in customer work
- utilise customer data and qualitative research as a source for building customer understanding
- develop business opportunities based on customer understanding
Location and time
Opintojakso toteutetaan lähiopetuksena Leppävaaran kampuksella.
Materials
Opintojaksolla hyödynnetään monipuolisesti aiheeseen sopivaa kirjallisuutta. Ohjaajan valitsemat lähteet ilmoitetaan Optima-työtilassa tarkemmin. Opiskelijat pääsevät myös etsimään lähdeaineistoa itsenäisesti.
Teaching methods
Opintojaksolla toteutetaan asiakaskartoitusprojekti. Tarkempi projektinkuvaus tarkentuu lähempänä opintojakson alkua.
Lähiopetuskerrat koostuvat tietoiskuista, työpajoista ja oppimistehtävistä
Länsäolo lähiopetuskerroilla tarpeellista.
Employer connections
Opitnojaksolla toteutetaan asiakaskartoitusprojekti.
Completion alternatives
Aiemmin hankitun osaamisen näyttö. Katso ohjeet LINKistä.
Student workload
Yhteiset tapaamiset 22,5 h
Itsenäinen ja tiimityöskentely 112,5 h
Evaluation scale
H-5