Customer Insight (5cr)
Code: TO00BL03-3002
General information
- Enrollment
- 03.02.2020 - 09.02.2020
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.03.2020 - 13.05.2020
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Campus
- Laurea Leppävaara
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 40
- Degree programmes
- Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOH2), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
Learning outcomes
The student is able to:
- identify the factors related to purchasing behaviour and utilise them in customer work
- utilise customer data and qualitative research as a source for building customer understanding
- develop business opportunities based on customer understanding
Teaching methods
Opintojaksolla toteutetaan asiakaskartoitusprojekti. Tarkempi projektinkuvaus tarkentuu lähempänä opintojakson alkua.
Lähiopetuskerrat koostuvat tietoiskuista, työpajoista ja oppimistehtävistä
Länsäolo lähiopetuskerroilla tarpeellista.
Time and location
Opintojakso toteutetaan lähiopetuksena Leppävaaran kampuksella.
Learning materials and recommended literature
Opintojaksolla hyödynnetään monipuolisesti aiheeseen sopivaa kirjallisuutta. Ohjaajan valitsemat lähteet ilmoitetaan Optima-työtilassa tarkemmin. Opiskelijat pääsevät myös etsimään lähdeaineistoa itsenäisesti.
Alternative completion methods of implementation
Aiemmin hankitun osaamisen näyttö. Katso ohjeet LINKistä.
Co-operation with working life and/or RDI
Opitnojaksolla toteutetaan asiakaskartoitusprojekti.
Student workload
Yhteiset tapaamiset 22,5 h
Itsenäinen ja tiimityöskentely 112,5 h
Evaluation scale
H-5