Asiakasymmärrys (5 op)
Toteutuksen tunnus: TO00BL03-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
03.02.2020 - 09.02.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
01.03.2020 - 13.05.2020
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Toimipiste
- Laurea Leppävaara
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 20 - 40
- Koulutus
- Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOH2), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
Tavoitteet
Opiskelija osaa
- tunnistaa ostokäyttäytymiseen vaikuttavia tekijöitä ja osaa hyödyntää niitä asiakastyössä
- hyödyntää asiakastietoa ja laadullista tutkimusta asiakasymmärryksen lähteenä
- kehittää liiketoimintamahdollisuuksia asiakasymmäryksen avulla
Aika ja paikka
Opintojakso toteutetaan lähiopetuksena Leppävaaran kampuksella.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Opintojaksolla hyödynnetään monipuolisesti aiheeseen sopivaa kirjallisuutta. Ohjaajan valitsemat lähteet ilmoitetaan Optima-työtilassa tarkemmin. Opiskelijat pääsevät myös etsimään lähdeaineistoa itsenäisesti.
Toteutustapa
Opintojaksolla toteutetaan asiakaskartoitusprojekti. Tarkempi projektinkuvaus tarkentuu lähempänä opintojakson alkua.
Lähiopetuskerrat koostuvat tietoiskuista, työpajoista ja oppimistehtävistä
Länsäolo lähiopetuskerroilla tarpeellista.
Työelämäyhteistyö ja/tai TKI
Opitnojaksolla toteutetaan asiakaskartoitusprojekti.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Aiemmin hankitun osaamisen näyttö. Katso ohjeet LINKistä.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Yhteiset tapaamiset 22,5 h
Itsenäinen ja tiimityöskentely 112,5 h
Arviointiasteikko
H-5