Siirry suoraan sisältöön

Markkinointiprojekti Zagg-tuoteperhe (5 op)

Toteutuksen tunnus: TP00BP65-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
25.11.2019 - 01.12.2019
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
16.01.2020 - 01.05.2020
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
TKI-osuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Toimipiste
Laurea Tikkurila
Opetuskielet
suomi
Paikat
5 - 10
Koulutus
Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOH2), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
Opettajat
Mikko Karppanen
Opintojakso
TP00BP65

Aika ja paikka

Laurea Tikkurila liiketalouden tilat tai erikseen ilmoitettu tila.
Ensimmäinen projektitapaaminen on 16.1.2020 klo 13:30 Laurea Tikkurila B503-504

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Projektin aikana jaettava materiaali ja yrityksen tuottama aineisto.

Toteutustapa

Yritysyhteistyöprojekti
Markkinointisuunnitelma suunnittelu ja toteuttaminen joka on suunnattu tietylle asiakassegmentille. Suunnitelma sisältää sosiaalisen median markkinointisuunnitelman ja projektin kuuluisi yhteistyötä ja myynnin-, sekä kampanjasuunnittelua yhdessä eri jälleenmyyjien kanssa.

Työelämäyhteistyö ja/tai TKI

Yritysyhteistyö

Toteutuksen tärkeät päivämäärät

Ensimmäinen projektitapaaminen on 16.1.2020 klo 9:30 Laurea Tikkurila B503-504

Arviointiasteikko

H-5

Siirry alkuun