Markkinointiprojekti Zagg-tuoteperhe (5op)
Toteutuksen tunnus: TP00BP65-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 25.11.2019 - 01.12.2019
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 16.01.2020 - 01.05.2020
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- TKI-osuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Toimipiste
- Laurea Tikkurila
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 5 - 10
- Koulutus
- Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOH2), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
- Opettajat
- Mikko Karppanen
- Opintojakso
- TP00BP65
Toteutustapa
Yritysyhteistyöprojekti
Markkinointisuunnitelma  suunnittelu ja toteuttaminen joka on suunnattu tietylle asiakassegmentille. Suunnitelma sisältää sosiaalisen median markkinointisuunnitelman ja projektin kuuluisi yhteistyötä ja myynnin-, sekä kampanjasuunnittelua yhdessä eri jälleenmyyjien kanssa.
                    
Aika ja paikka
Laurea Tikkurila liiketalouden tilat tai erikseen ilmoitettu tila. 
Ensimmäinen projektitapaaminen on 16.1.2020 klo 13:30 Laurea Tikkurila B503-504
                    
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Projektin aikana jaettava materiaali ja yrityksen tuottama aineisto.
                    
Työelämäyhteistyö ja/tai TKI
Yritysyhteistyö
                    
Toteutuksen tärkeät päivämäärät
Ensimmäinen projektitapaaminen on 16.1.2020 klo 9:30 Laurea Tikkurila B503-504
                    
Arviointiasteikko
H-5
                    
