Marketing Project, Zagg Product Family (5 cr)
Code: TP00BP65-3001
General information
- Enrollment
-
25.11.2019 - 01.12.2019
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
16.01.2020 - 01.05.2020
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- RDI proportion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Campus
- Laurea Tikkurila
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 5 - 10
- Degree programmes
- Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOH2), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
- Teachers
- Mikko Karppanen
- Study unit
- TP00BP65
Location and time
Laurea Tikkurila liiketalouden tilat tai erikseen ilmoitettu tila.
Ensimmäinen projektitapaaminen on 16.1.2020 klo 13:30 Laurea Tikkurila B503-504
Materials
Projektin aikana jaettava materiaali ja yrityksen tuottama aineisto.
Teaching methods
Yritysyhteistyöprojekti
Markkinointisuunnitelma suunnittelu ja toteuttaminen joka on suunnattu tietylle asiakassegmentille. Suunnitelma sisältää sosiaalisen median markkinointisuunnitelman ja projektin kuuluisi yhteistyötä ja myynnin-, sekä kampanjasuunnittelua yhdessä eri jälleenmyyjien kanssa.
Employer connections
Yritysyhteistyö
Exam schedules
Ensimmäinen projektitapaaminen on 16.1.2020 klo 9:30 Laurea Tikkurila B503-504
Evaluation scale
H-5