Siirry suoraan sisältöön

Content Marketing (5 op)

Toteutuksen tunnus: R0294-TOH1811

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
14.05.2018 - 14.06.2018
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.10.2018 - 21.12.2018
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Toimipiste
Laurea Yhteinen
Opetuskielet
englanti
Paikat
20 - 40
Koulutus
Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOH2), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
Opettajat
Eija Lipasti
Vastuuopettaja
Eija Lipasti
Opintojakso
R0294

Tavoitteet

The student is able to
- explain the consumer trends and their impact on the digital marketing today
- describe the elements of digital customer experience
- prepare a content strategy plan based on target group needs and interest analysis
- create attractive content and engage with customers
- apply the best practices in building organizational webpages

Aika ja paikka

The course is offered completely online.

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

The learning material will be provided in the learning environmnent Eliademy which is used in this course.

Toteutustapa

This is an online course during autumn 2019
The language used in the course is English.
The main themes of the course are:
- Content strategy and process
- Creating content for your organization
This is an intensive course and requires regular study work from October1 to December 21. Students are required to return assignments according to given schedule.

There will be few webinars during the course which are recorded. The schedule for the webinars will be announced in the learning platform.

Työelämäyhteistyö ja/tai TKI

Industry certifications.

Toteutuksen tärkeät päivämäärät

The course will open on October 1, 2019

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

This elective course is estimated to require in average 135 hours of work.

Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty

Detailed information on evaluation will be provided in the learning platform.

Siirry alkuun