Siirry suoraan sisältöön

Developing Conference and Congress Services into an Experience (10op)

Toteutuksen tunnus: A9379-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
26.11.2018 - 06.01.2019
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
07.01.2019 - 31.05.2019
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
10 op
Lähiosuus
10 op
TKI-osuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Laurea-ammattikorkeakoulu
Toimipiste
Laurea Leppävaara
Opetuskielet
englanti
Paikat
15 - 35
Koulutus
Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOP2), Palvelualat
Opettajat
Marjaana Salomaa
Heidi Vähänikkilä
Kaija Meriläinen
Vastuuopettaja
Kaija Meriläinen
Opintojakso
A9379

Tavoitteet

The student is able to
- analyze the experience of a service from the viewpoint of a customer
- plan and implement international customer-oriented conference and congress services
- apply service design methods in the development towards peak experience
- implement a service as a conceptualization process
- analyze the value of an experience for the customer and the service provider

Toteutustapa

Luennot,
ryhmätyö ja tapahtuma
Oppimisalustana Optima työtila

Aika ja paikka

Opintojakso toteutetaan erillisen aikataulun mukaan (ks kohta jaksotus & outlookin kalenteri)
Tapahtumapäivinä pakollinen läsnäolo.

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Bibliography:
Rogers, T. 2013. Conferences and conventions : a global industry. Abingdon, Oxon : Routledge
Lawson, F. 2000. Congress, convention and exhibition facilities : planning, design and management. Oxford : Architectural Press
Appleby, P. 2005. Organising a conference : how to plan and run a successful and effective event. Oxford: How to books
Van der Wagen, L. & White, L. 2010 Event management : for tourism, cultural, business, and sporting events. Australia : Pearson Education
Ja luentomateriaalit

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Ahot-prosessin mukaisesti. Katso ohjeet LINKistä.

Työelämäyhteistyö ja/tai TKI

Kokousyhteistyö työelämänkumppanin kanssa.

Toteutuksen tärkeät päivämäärät

starting point 16th January,,
Event days 13th &14th March - no absence allowed.

Sisältö ja sen jaksotus

The student is able to
•analyze the experience of a service from the viewpoint of a customer
•plan and implement international customer-oriented conference and congress services
•apply service design methods in the development towards peak experience
•implement a service as a conceptualization process
•analyze the value of an experience for the customer and the service provider

Arviointiasteikko

H-5

Siirry alkuun