Developing Conference and Congress Services into an Experience (10 op)
Toteutuksen tunnus: A9379-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
26.11.2018 - 06.01.2019
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
07.01.2019 - 31.05.2019
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 10 op
- Lähiosuus
- 10 op
- TKI-osuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Laurea-ammattikorkeakoulu
- Toimipiste
- Laurea Leppävaara
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 15 - 35
- Koulutus
- Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOP2), Palvelualat
- Opettajat
- Marjaana Salomaa
- Heidi Vähänikkilä
- Kaija Meriläinen
- Vastuuopettaja
- Kaija Meriläinen
- Opintojakso
- A9379
Tavoitteet
The student is able to
- analyze the experience of a service from the viewpoint of a customer
- plan and implement international customer-oriented conference and congress services
- apply service design methods in the development towards peak experience
- implement a service as a conceptualization process
- analyze the value of an experience for the customer and the service provider
Aika ja paikka
Opintojakso toteutetaan erillisen aikataulun mukaan (ks kohta jaksotus & outlookin kalenteri)
Tapahtumapäivinä pakollinen läsnäolo.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Bibliography:
Rogers, T. 2013. Conferences and conventions : a global industry. Abingdon, Oxon : Routledge
Lawson, F. 2000. Congress, convention and exhibition facilities : planning, design and management. Oxford : Architectural Press
Appleby, P. 2005. Organising a conference : how to plan and run a successful and effective event. Oxford: How to books
Van der Wagen, L. & White, L. 2010 Event management : for tourism, cultural, business, and sporting events. Australia : Pearson Education
Ja luentomateriaalit
Toteutustapa
Luennot,
ryhmätyö ja tapahtuma
Oppimisalustana Optima työtila
Työelämäyhteistyö ja/tai TKI
Kokousyhteistyö työelämänkumppanin kanssa.
Toteutuksen tärkeät päivämäärät
starting point 16th January,,
Event days 13th &14th March - no absence allowed.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Ahot-prosessin mukaisesti. Katso ohjeet LINKistä.
Sisältö ja sen jaksotus
The student is able to
•analyze the experience of a service from the viewpoint of a customer
•plan and implement international customer-oriented conference and congress services
•apply service design methods in the development towards peak experience
•implement a service as a conceptualization process
•analyze the value of an experience for the customer and the service provider
Arviointiasteikko
H-5