Developing Conference and Congress Services into an Experience (10op)
Toteutuksen tunnus: A9379-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 26.11.2018 - 06.01.2019
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 07.01.2019 - 31.05.2019
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 10 op
- Lähiosuus
- 10 op
- TKI-osuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Laurea-ammattikorkeakoulu
- Toimipiste
- Laurea Leppävaara
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 15 - 35
- Koulutus
- Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOP2), Palvelualat
- Opettajat
- Marjaana Salomaa
- Heidi Vähänikkilä
- Kaija Meriläinen
- Vastuuopettaja
- Kaija Meriläinen
- Opintojakso
- A9379
Tavoitteet
The student is able to
- analyze the experience of a service from the viewpoint of a customer
- plan and implement international customer-oriented conference and congress services
- apply service design methods in the development towards peak experience
- implement a service as a conceptualization process
- analyze the value of an experience for the customer and the service provider
Toteutustapa
Luennot,
ryhmätyö ja tapahtuma
Oppimisalustana Optima työtila
Aika ja paikka
Opintojakso toteutetaan erillisen aikataulun mukaan (ks kohta jaksotus & outlookin kalenteri)
Tapahtumapäivinä pakollinen läsnäolo.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Bibliography:
Rogers, T. 2013. Conferences and conventions : a global industry. Abingdon, Oxon : Routledge
Lawson, F. 2000. Congress, convention and exhibition facilities : planning, design and management. Oxford : Architectural Press
Appleby, P. 2005. Organising a conference : how to plan and run a successful and effective event. Oxford: How to books
Van der Wagen, L. & White, L. 2010 Event management : for tourism, cultural, business, and sporting events. Australia : Pearson Education
Ja luentomateriaalit
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Ahot-prosessin mukaisesti. Katso ohjeet LINKistä.
Työelämäyhteistyö ja/tai TKI
Kokousyhteistyö työelämänkumppanin kanssa.
Toteutuksen tärkeät päivämäärät
starting point 16th January,,
Event days 13th &14th March - no absence allowed.
Sisältö ja sen jaksotus
The student is able to
•analyze the experience of a service from the viewpoint of a customer
•plan and implement international customer-oriented conference and congress services
•apply service design methods in the development towards peak experience
•implement a service as a conceptualization process
•analyze the value of an experience for the customer and the service provider
Arviointiasteikko
H-5