Siirry suoraan sisältöön

Developing Conference and Congress Services into an Experience (10 op)

Toteutuksen tunnus: A9379-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
26.11.2018 - 06.01.2019
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
07.01.2019 - 31.05.2019
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
10 op
Lähiosuus
10 op
TKI-osuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Laurea-ammattikorkeakoulu
Toimipiste
Laurea Leppävaara
Opetuskielet
englanti
Paikat
15 - 35
Koulutus
Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOP2), Palvelualat
Opettajat
Marjaana Salomaa
Heidi Vähänikkilä
Kaija Meriläinen
Vastuuopettaja
Kaija Meriläinen
Opintojakso
A9379

Tavoitteet

The student is able to
- analyze the experience of a service from the viewpoint of a customer
- plan and implement international customer-oriented conference and congress services
- apply service design methods in the development towards peak experience
- implement a service as a conceptualization process
- analyze the value of an experience for the customer and the service provider

Aika ja paikka

Opintojakso toteutetaan erillisen aikataulun mukaan (ks kohta jaksotus & outlookin kalenteri)
Tapahtumapäivinä pakollinen läsnäolo.

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Bibliography:
Rogers, T. 2013. Conferences and conventions : a global industry. Abingdon, Oxon : Routledge
Lawson, F. 2000. Congress, convention and exhibition facilities : planning, design and management. Oxford : Architectural Press
Appleby, P. 2005. Organising a conference : how to plan and run a successful and effective event. Oxford: How to books
Van der Wagen, L. & White, L. 2010 Event management : for tourism, cultural, business, and sporting events. Australia : Pearson Education
Ja luentomateriaalit

Toteutustapa

Luennot,
ryhmätyö ja tapahtuma
Oppimisalustana Optima työtila

Työelämäyhteistyö ja/tai TKI

Kokousyhteistyö työelämänkumppanin kanssa.

Toteutuksen tärkeät päivämäärät

starting point 16th January,,
Event days 13th &14th March - no absence allowed.

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Ahot-prosessin mukaisesti. Katso ohjeet LINKistä.

Sisältö ja sen jaksotus

The student is able to
•analyze the experience of a service from the viewpoint of a customer
•plan and implement international customer-oriented conference and congress services
•apply service design methods in the development towards peak experience
•implement a service as a conceptualization process
•analyze the value of an experience for the customer and the service provider

Arviointiasteikko

H-5

Siirry alkuun