Content Marketing (5 op)
Toteutuksen tunnus: R0294-3014
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
18.05.2026 - 24.05.2026
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
- Ajoitus
-
01.10.2026 - 31.12.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Yksikkö
- 10 Liiketalous-, tietojenkäsittely- ja palvelualat
- Toimipiste
- Laurea Verkkokampus
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 20 - 60
- Koulutus
- Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOH2), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
- Opettajat
- Johanna Wilén
- Laura Sippel
- Vastuuopettaja
- Laura Sippel
- Ryhmät
-
CCH226SYComplementary competence (bachelor’s studies in English), S26, Business, administration and law
-
TOH226SYTäydentävä osaaminen (amk-tutkinto), S26, Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
-
HLA224SALiiketalouden koulutus, digitaalinen markkinointi, monimuotototeutus, S24, Leppävaara
-
HLA225KA2Liiketalouden koulutus, digitaalinen markkinointi, monimuotototeutus, K25, Leppävaara
- Opintojakso
- R0294
Tavoitteet
The student is able to
- explain the consumer trends and their impact on the digital marketing today
- describe the elements of digital customer experience
- prepare a content strategy plan based on target group needs and interest analysis
- create attractive content and engage with customers
- apply the best practices in building organizational webpages
Arviointiasteikko
H-5