Content Marketing (5 op)
Toteutuksen tunnus: R0294-3013
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
24.11.2025 - 30.11.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
- Ajoitus
-
01.03.2026 - 31.07.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 5 op
- TKI-osuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Yksikkö
- 10 Liiketalous-, tietojenkäsittely- ja palvelualat
- Toimipiste
- Laurea Verkkokampus
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 20 - 60
- Koulutus
- Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOH2), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
- Complementary competence, bachelor’s studies in English (CCH2), Business, administration and law
- Opettajat
- Johanna Wilén
- Laura Sippel
- Vastuuopettaja
- Laura Sippel
- Ryhmät
-
TOH225SYTäydentävä osaaminen (amk-tutkinto), S25, Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
-
CCH225SYComplementary competence (bachelor’s studies in English), S25, Business, administration and law
- Opintojakso
- R0294
Tavoitteet
The student is able to
- explain the consumer trends and their impact on the digital marketing today
- describe the elements of digital customer experience
- prepare a content strategy plan based on target group needs and interest analysis
- create attractive content and engage with customers
- apply the best practices in building organizational webpages
Arviointiasteikko
H-5