Siirry suoraan sisältöön

Content Marketing (5op)

Toteutuksen tunnus: R0294-3013

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
24.11.2025 - 30.11.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
Ajoitus
01.01.2026 - 31.07.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
5 op
TKI-osuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
10 Liiketalous-, tietojenkäsittely- ja palvelualat
Toimipiste
Laurea Verkkokampus
Opetuskielet
englanti
Paikat
20 - 100
Koulutus
Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOH2), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
Complementary competence, bachelor’s studies in English (CCH2), Business, administration and law
Opettajat
Johanna Wilén
Laura Sippel
Vastuuopettaja
Laura Sippel
Ryhmät
HLA224KA2
Liiketalouden koulutus, digitaalinen markkinointi, monimuotototeutus, K24, Leppävaara
TOH225SY
Täydentävä osaaminen (amk-tutkinto), S25, Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
HLA224SA
Liiketalouden koulutus, digitaalinen markkinointi, monimuotototeutus, S24, Leppävaara
CCH225SY
Complementary competence (bachelor’s studies in English), S25, Business, administration and law
Opintojakso
R0294

Tavoitteet

The student is able to
- explain the consumer trends and their impact on the digital marketing today
- describe the elements of digital customer experience
- prepare a content strategy plan based on target group needs and interest analysis
- create attractive content and engage with customers
- apply the best practices in building organizational webpages

Arviointiasteikko

H-5

Siirry alkuun