Siirry suoraan sisältöön

Content Marketing (5 op)

Toteutuksen tunnus: R0294-3010

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

25.11.2024 - 01.12.2024

Ajoitus

01.03.2025 - 31.07.2025

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Laurea Tikkurila, liko

Toimipiste

Laurea Verkkokampus

Opetuskielet

  • Englanti

Paikat

40 - 60

Koulutus

  • Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOH2), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
  • Complementary competence, bachelor’s studies in English (CCH2), Business, administration and law

Opettaja

  • Laura Sippel
  • Eija Lipasti

Vastuuopettaja

Eija Lipasti

Ryhmät

  • TOH224SY
    Täydentävä osaaminen (amk-tutkinto), S24, Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
  • CCH224SY
    Complementary competence (bachelor’s studies in English), S24, Business, administration and law

Osaamistavoitteet

The student is able to
- explain the consumer trends and their impact on the digital marketing today
- describe the elements of digital customer experience
- prepare a content strategy plan based on target group needs and interest analysis
- create attractive content and engage with customers
- apply the best practices in building organizational webpages

Arviointiasteikko

H-5