Understanding Customer Behaviour (5 op)
Toteutuksen tunnus: R0230-3023
Toteutuksen perustiedot
Ajoitus
01.11.2023 - 16.02.2024
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Laurea Leppävaara, liko
Toimipiste
Laurea Leppävaara
Opetuskielet
- Englanti
Paikat
20 - 40
Koulutus
- Degree Programme in Business Management (HBA2), Laurea Leppävaara
Opettaja
- Sini Setälä
Vastuuopettaja
Sini Setälä
Ryhmät
-
HBA223SN2Degree Programme in Business Management (tailor-made), daytime studies, S23, Leppävaara
Osaamistavoitteet
The student is able to
- define the factors that underlie customer actions, feelings and judgment processes
- describe purchasing decisions from the perspective of the individual and the organization*
- analyze patterns and trends in customer behavior
*The verb 'understand' has been replaced effective 1st of August 2024.
Arviointiasteikko
H-5