Siirry suoraan sisältöön

Understanding Customer Behaviour (5 op)

Toteutuksen tunnus: R0230-3023

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus

01.11.2023 - 16.02.2024

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Laurea Leppävaara, liko

Toimipiste

Laurea Leppävaara

Opetuskielet

  • Englanti

Paikat

20 - 40

Koulutus

  • Degree Programme in Business Management (HBA2), Laurea Leppävaara

Opettaja

  • Sini Setälä

Vastuuopettaja

Sini Setälä

Ryhmät

  • HBA223SN2
    Degree Programme in Business Management (tailor-made), daytime studies, S23, Leppävaara

Osaamistavoitteet

The student is able to
- define the factors that underlie customer actions, feelings and judgment processes
- describe purchasing decisions from the perspective of the individual and the organization*
- analyze patterns and trends in customer behavior

*The verb 'understand' has been replaced effective 1st of August 2024.

Arviointiasteikko

H-5