Siirry suoraan sisältöön

Understanding Customer Behaviour (5 op)

Toteutuksen tunnus: R0230-3023

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus
01.11.2023 - 16.02.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Toimipiste
Laurea Leppävaara
Opetuskielet
englanti
Paikat
20 - 40
Koulutus
Degree Programme in Business Management (HBA2), Laurea Leppävaara
Opettajat
Sini Setälä
Vastuuopettaja
Sini Setälä
Ryhmät
HBA223SN2
Degree Programme in Business Management (tailor-made), daytime studies, S23, Leppävaara
Opintojakso
R0230

Tavoitteet

The student is able to
- define the factors that underlie customer actions, feelings and judgment processes
- describe purchasing decisions from the perspective of the individual and the organization*
- analyze patterns and trends in customer behavior

*The verb 'understand' has been replaced effective 1st of August 2024.

Arviointiasteikko

H-5

Siirry alkuun