Understanding Customer Behaviour (5 op)
Toteutuksen tunnus: R0230-3023
Toteutuksen perustiedot
- Ajoitus
-
01.11.2023 - 16.02.2024
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Toimipiste
- Laurea Leppävaara
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 20 - 40
- Koulutus
- Degree Programme in Business Management (HBA2), Laurea Leppävaara
- Opettajat
- Sini Setälä
- Vastuuopettaja
- Sini Setälä
- Ryhmät
-
HBA223SN2Degree Programme in Business Management (tailor-made), daytime studies, S23, Leppävaara
- Opintojakso
- R0230
Tavoitteet
The student is able to
- define the factors that underlie customer actions, feelings and judgment processes
- describe purchasing decisions from the perspective of the individual and the organization*
- analyze patterns and trends in customer behavior
*The verb 'understand' has been replaced effective 1st of August 2024.
Arviointiasteikko
H-5