Siirry suoraan sisältöön

Understanding Customer Behaviour (5 op)

Toteutuksen tunnus: R0230-3020

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

25.11.2024 - 01.12.2024

Ajoitus

01.01.2025 - 31.07.2025

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

2 op

Toteutustapa

60 % Lähiopetus, 40 % Etäopetus

Yksikkö

Laurea Leppävaara, palvelu

Toimipiste

Laurea Leppävaara

Opetuskielet

  • Englanti

Paikat

20 - 40

Koulutus

  • Degree Programme in Safety, Security and Risk Management (HRA), Laurea Leppävaara

Opettaja

  • Sini Setälä

Vastuuopettaja

Sini Setälä

Ryhmät

  • HRA224SA
    Degree Programme in Safety, Security and Risk Management, blended learning, S24, Leppävaara

Osaamistavoitteet

The student is able to
- define the factors that underlie customer actions, feelings and judgment processes
- describe purchasing decisions from the perspective of the individual and the organization*
- analyze patterns and trends in customer behavior

*The verb 'understand' has been replaced effective 1st of August 2024.

Arviointiasteikko

H-5