Customer Profitability and (Managing) Customer CapitalLaajuus (5 cr)
Study unit code: V1453
Credits
5 op
Learning outcomes
Opiskelija osaa
- tunnistaa asiakaspääoman osana yrityksen aineetonta varallisuutta
- mitata asiakaskannattavuutta ja Customer Lifetime Value ja tuntee asiakaskannattavuuden ja asiakaspääoman kehittämisessä käytettävät keskeiset menetelmät ja mittarit
- tuottaa organisaatiolle asiakaskannattavuutta edistävän kehittämissuunnitelman
Enrollment
25.11.2024 - 01.12.2024
Timing
01.01.2025 - 31.07.2025
Number of ECTS credits allocated
5 op
Virtual proportion
2.5 op
Mode of delivery
50 % Contact teaching, 50 % Distance learning
Unit
30 Ylemmät ammattikorkeakoulututkinnot
Campus
Laurea Tikkurila
Teaching languages
- Finnish
Seats
20 - 35
Degree programmes
- Degree Programme in Futures Studies and Customer-Oriented Services (HYV2), Laurea Tikkurila (Finnish)
Teachers
- Antti Sekki
Teacher in charge
Antti Sekki
Groups
-
HYV225KJTulevaisuuden johtaminen ja asiakaslähtöinen palveluliiketoiminta, yamk, K25, Tikkurila
Learning outcomes
Opiskelija osaa
- tunnistaa asiakaspääoman osana yrityksen aineetonta varallisuutta
- mitata asiakaskannattavuutta ja Customer Lifetime Value ja tuntee asiakaskannattavuuden ja asiakaspääoman kehittämisessä käytettävät keskeiset menetelmät ja mittarit
- tuottaa organisaatiolle asiakaskannattavuutta edistävän kehittämissuunnitelman
Grading scale
H-5
Enrollment
20.05.2024 - 26.05.2024
Timing
01.08.2024 - 31.12.2024
Number of ECTS credits allocated
5 op
Mode of delivery
Contact teaching
Unit
Korkeakouluyksikkö D, Tikkurila, liko
Campus
Laurea Tikkurila
Teaching languages
- Finnish
Seats
20 - 40
Degree programmes
- Degree Programme in Futures Studies and Customer-Oriented Services (HYV2), Laurea Tikkurila (Finnish)
Teachers
- Antti Sekki
Teacher in charge
Antti Sekki
Groups
-
HYV224KJTulevaisuuden johtaminen ja asiakaslähtöinen palveluliiketoiminta, yamk, K24, Tikkurila
Learning outcomes
Opiskelija osaa
- tunnistaa asiakaspääoman osana yrityksen aineetonta varallisuutta
- mitata asiakaskannattavuutta ja Customer Lifetime Value ja tuntee asiakaskannattavuuden ja asiakaspääoman kehittämisessä käytettävät keskeiset menetelmät ja mittarit
- tuottaa organisaatiolle asiakaskannattavuutta edistävän kehittämissuunnitelman
Grading scale
H-5
Enrollment
28.11.2022 - 04.12.2022
Timing
01.01.2023 - 31.07.2023
Number of ECTS credits allocated
5 op
Mode of delivery
Contact teaching
Unit
Korkeakouluyksikkö D, Tikkurila, liko
Campus
Laurea Tikkurila
Teaching languages
- Finnish
Seats
20 - 40
Degree programmes
- Degree Programme in Futures Studies and Customer-Oriented Services (HYV2), Laurea Tikkurila (Finnish)
Teachers
- Antti Sekki
Groups
-
HYV223KJTulevaisuuden johtaminen ja asiakaslähtöinen palveluliiketoiminta, yamk, K23, Tikkurila
Learning outcomes
Opiskelija osaa
- tunnistaa asiakaspääoman osana yrityksen aineetonta varallisuutta
- mitata asiakaskannattavuutta ja Customer Lifetime Value ja tuntee asiakaskannattavuuden ja asiakaspääoman kehittämisessä käytettävät keskeiset menetelmät ja mittarit
- tuottaa organisaatiolle asiakaskannattavuutta edistävän kehittämissuunnitelman
Grading scale
H-5