Asiakaskannattavuus ja asiakaspääoman johtaminen (5 op)
Toteutuksen tunnus: V1453-3007
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
25.11.2024 - 01.12.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
01.01.2025 - 31.07.2025
Toteutus on käynnissä.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 2.5 op
- Virtuaaliosuus
- 2.5 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Yksikkö
- 30 Ylemmät ammattikorkeakoulututkinnot
- Toimipiste
- Laurea Tikkurila
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 20 - 35
- Koulutus
- Tulevaisuuden johtaminen ja asiakaslähtöinen palveluliiketoiminta (HYV2), Laurea Tikkurila
- Opettajat
- Antti Sekki
- Vastuuopettaja
- Antti Sekki
- Ryhmät
-
HYV225KJTulevaisuuden johtaminen ja asiakaslähtöinen palveluliiketoiminta, yamk, K25, Tikkurila
- Opintojakso
- V1453
Tavoitteet
Opiskelija osaa
- tunnistaa asiakaspääoman osana yrityksen aineetonta varallisuutta
- mitata asiakaskannattavuutta ja Customer Lifetime Value ja tuntee asiakaskannattavuuden ja asiakaspääoman kehittämisessä käytettävät keskeiset menetelmät ja mittarit
- osaa tuottaa organisaatiolle asiakaskannattavuutta edistävän kehittämissuunnitelman
Arviointiasteikko
H-5