Siirry suoraan sisältöön

Asiakaskannattavuus ja asiakaspääoman johtaminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: V1453-3007

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
25.11.2024 - 01.12.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.01.2025 - 31.07.2025
Toteutus on käynnissä.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
2.5 op
Virtuaaliosuus
2.5 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Yksikkö
30 Ylemmät ammattikorkeakoulututkinnot
Toimipiste
Laurea Tikkurila
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 35
Koulutus
Tulevaisuuden johtaminen ja asiakaslähtöinen palveluliiketoiminta (HYV2), Laurea Tikkurila
Opettajat
Antti Sekki
Vastuuopettaja
Antti Sekki
Ryhmät
HYV225KJ
Tulevaisuuden johtaminen ja asiakaslähtöinen palveluliiketoiminta, yamk, K25, Tikkurila
Opintojakso
V1453

Tavoitteet

Opiskelija osaa
- tunnistaa asiakaspääoman osana yrityksen aineetonta varallisuutta
- mitata asiakaskannattavuutta ja Customer Lifetime Value ja tuntee asiakaskannattavuuden ja asiakaspääoman kehittämisessä käytettävät keskeiset menetelmät ja mittarit
- osaa tuottaa organisaatiolle asiakaskannattavuutta edistävän kehittämissuunnitelman

Arviointiasteikko

H-5

Siirry alkuun