Skip to main content

Behavioral Science in Marketing ManagementLaajuus (5 cr)

Study unit code: A9396

Credits

5 op

Learning outcomes

Opiskelija osaa:
• tunnistaa ja arvioida kulutuskäyttäytymiseen liittyviä ilmiöitä
• soveltaa käyttäytymistaloustieteen teorioita ja menetelmiä myynnissä ja markkinoinnissa
• arvioida päätöksenteon ilmiöiden sovellettavuutta ja vaikuttavuutta markkinointijohtamisessa

Enrollment

20.05.2024 - 26.05.2024

Timing

01.12.2024 - 31.03.2025

Number of ECTS credits allocated

5 op

Virtual proportion

2.5 op

Mode of delivery

50 % Contact teaching, 50 % Distance learning

Unit

Korkeakouluyksikkö D, Tikkurila, liko

Campus

Laurea Tikkurila

Teaching languages
  • Finnish
Seats

20 - 40

Degree programmes
  • Degree Programme in Behavioural Insights and Choice Architecture in Management (HYV9), Laurea Tikkurila
Teachers
  • Markus Kanerva
  • Kaisa Hytönen
Teacher in charge

Markus Kanerva

Groups
  • HYV924SJ
    Päätöksenteon ilmiöt ja valintamuotoilu johtamisessa, yamk, S24, Tikkurila

Learning outcomes

Opiskelija osaa:
• tunnistaa ja arvioida kulutuskäyttäytymiseen liittyviä ilmiöitä
• soveltaa käyttäytymistaloustieteen teorioita ja menetelmiä myynnissä ja markkinoinnissa
• arvioida päätöksenteon ilmiöiden sovellettavuutta ja vaikuttavuutta markkinointijohtamisessa

Grading scale

H-5

Enrollment

22.05.2023 - 28.05.2023

Timing

09.12.2023 - 14.04.2024

Number of ECTS credits allocated

5 op

Virtual proportion

3 op

RDI proportion

3 op

Mode of delivery

40 % Contact teaching, 60 % Distance learning

Unit

Korkeakouluyksikkö D, Tikkurila, liko

Campus

Laurea Tikkurila

Teaching languages
  • Finnish
Seats

20 - 40

Degree programmes
  • Degree Programme in Behavioural Insights and Choice Architecture in Management (HYV9), Laurea Tikkurila
Teachers
  • Kaisa Hytönen
  • Markus Kanerva
Groups
  • HYV923SJ
    Päätöksenteon ilmiöt ja valintamuotoilu johtamisessa, yamk, S23, Tikkurila

Learning outcomes

Opiskelija osaa:
• tunnistaa ja arvioida kulutuskäyttäytymiseen liittyviä ilmiöitä
• soveltaa käyttäytymistaloustieteen teorioita ja menetelmiä myynnissä ja markkinoinnissa
• arvioida päätöksenteon ilmiöiden sovellettavuutta ja vaikuttavuutta markkinointijohtamisessa

Teaching methods

The implementation plan is available in Finnish.

Grading scale

H-5

Enrollment

28.11.2022 - 04.12.2022

Timing

01.12.2022 - 31.03.2023

Number of ECTS credits allocated

5 op

Virtual proportion

3 op

RDI proportion

3 op

Mode of delivery

40 % Contact teaching, 60 % Distance learning

Unit

Korkeakouluyksikkö D /YAMK

Campus

Laurea Tikkurila

Teaching languages
  • Finnish
Seats

21 - 40

Degree programmes
  • Degree Programme in Behavioural Insights and Choice Architecture (HYV8), Laurea Tikkurila (Finnish)
Teachers
  • Markus Kanerva
Groups
  • HYV822SJ
    Päätöksenteon ilmiöt ja valintamuotoilu, yamk, S22, Tikkurila

Learning outcomes

Opiskelija osaa:
• tunnistaa ja arvioida kulutuskäyttäytymiseen liittyviä ilmiöitä
• soveltaa käyttäytymistaloustieteen teorioita ja menetelmiä myynnissä ja markkinoinnissa
• arvioida päätöksenteon ilmiöiden sovellettavuutta ja vaikuttavuutta markkinointijohtamisessa

Teaching methods

The implementation plan is available in Finnish.

Grading scale

H-5

Enrollment

29.11.2021 - 05.12.2021

Timing

10.01.2022 - 29.05.2022

Number of ECTS credits allocated

5 op

Virtual proportion

3 op

RDI proportion

3 op

Mode of delivery

40 % Contact teaching, 60 % Distance learning

Unit

Korkeakouluyksikkö D /YAMK

Teaching languages
  • Finnish
Seats

12 - 30

Degree programmes
  • Degree Programme in Behavioral Insights in Business Applications (HYV5), Laurea Tikkurila (Finnish)
Teachers
  • Kaisa Hytönen
  • Markus Kanerva
Groups
  • HYV521SJ
    Päätöksenteon ilmiöt johtamisessa, kehittämisessä ja asiakastyössä, yamk, S21, Tikkurila

Learning outcomes

Opiskelija osaa:
• tunnistaa ja arvioida kulutuskäyttäytymiseen liittyviä ilmiöitä
• soveltaa käyttäytymistaloustieteen teorioita ja menetelmiä myynnissä ja markkinoinnissa
• arvioida päätöksenteon ilmiöiden sovellettavuutta ja vaikuttavuutta markkinointijohtamisessa

Teaching methods

The implementation plan is available in Finnish.

Grading scale

H-5

Enrollment

29.11.2021 - 05.12.2021

Timing

10.01.2022 - 29.05.2022

Number of ECTS credits allocated

5 op

Virtual proportion

3 op

RDI proportion

3 op

Mode of delivery

40 % Contact teaching, 60 % Distance learning

Unit

Korkeakouluyksikkö D, Tikkurila, liko

Teaching languages
  • Finnish
Seats

12 - 30

Degree programmes
  • Degree Programme in Behavioral Insights in Business Applications (HYV5), Laurea Tikkurila (Finnish)
Teachers
  • Markus Kanerva
  • Kaisa Hytönen
Groups
  • HYV521SJ
    Päätöksenteon ilmiöt johtamisessa, kehittämisessä ja asiakastyössä, yamk, S21, Tikkurila

Learning outcomes

Opiskelija osaa:
• tunnistaa ja arvioida kulutuskäyttäytymiseen liittyviä ilmiöitä
• soveltaa käyttäytymistaloustieteen teorioita ja menetelmiä myynnissä ja markkinoinnissa
• arvioida päätöksenteon ilmiöiden sovellettavuutta ja vaikuttavuutta markkinointijohtamisessa

Teaching methods

The implementation plan is available in Finnish.

Grading scale

H-5