Behavioral Science in Marketing ManagementLaajuus (5 cr)
Study unit code: A9396
Credits
5 op
Learning outcomes
Opiskelija osaa:
• tunnistaa ja arvioida kulutuskäyttäytymiseen liittyviä ilmiöitä
• soveltaa käyttäytymistaloustieteen teorioita ja menetelmiä myynnissä ja markkinoinnissa
• arvioida päätöksenteon ilmiöiden sovellettavuutta ja vaikuttavuutta markkinointijohtamisessa
Enrollment
20.05.2024 - 26.05.2024
Timing
01.12.2024 - 31.03.2025
Number of ECTS credits allocated
5 op
Virtual proportion
2.5 op
Mode of delivery
50 % Contact teaching, 50 % Distance learning
Unit
Korkeakouluyksikkö D, Tikkurila, liko
Campus
Laurea Tikkurila
Teaching languages
- Finnish
Seats
20 - 40
Degree programmes
- Degree Programme in Behavioural Insights and Choice Architecture in Management (HYV9), Laurea Tikkurila
Teachers
- Markus Kanerva
- Kaisa Hytönen
Teacher in charge
Markus Kanerva
Groups
-
HYV924SJPäätöksenteon ilmiöt ja valintamuotoilu johtamisessa, yamk, S24, Tikkurila
Learning outcomes
Opiskelija osaa:
• tunnistaa ja arvioida kulutuskäyttäytymiseen liittyviä ilmiöitä
• soveltaa käyttäytymistaloustieteen teorioita ja menetelmiä myynnissä ja markkinoinnissa
• arvioida päätöksenteon ilmiöiden sovellettavuutta ja vaikuttavuutta markkinointijohtamisessa
Grading scale
H-5
Enrollment
22.05.2023 - 28.05.2023
Timing
09.12.2023 - 14.04.2024
Number of ECTS credits allocated
5 op
Virtual proportion
3 op
RDI proportion
3 op
Mode of delivery
40 % Contact teaching, 60 % Distance learning
Unit
Korkeakouluyksikkö D, Tikkurila, liko
Campus
Laurea Tikkurila
Teaching languages
- Finnish
Seats
20 - 40
Degree programmes
- Degree Programme in Behavioural Insights and Choice Architecture in Management (HYV9), Laurea Tikkurila
Teachers
- Kaisa Hytönen
- Markus Kanerva
Groups
-
HYV923SJPäätöksenteon ilmiöt ja valintamuotoilu johtamisessa, yamk, S23, Tikkurila
Learning outcomes
Opiskelija osaa:
• tunnistaa ja arvioida kulutuskäyttäytymiseen liittyviä ilmiöitä
• soveltaa käyttäytymistaloustieteen teorioita ja menetelmiä myynnissä ja markkinoinnissa
• arvioida päätöksenteon ilmiöiden sovellettavuutta ja vaikuttavuutta markkinointijohtamisessa
Teaching methods
The implementation plan is available in Finnish.
Grading scale
H-5
Enrollment
28.11.2022 - 04.12.2022
Timing
01.12.2022 - 31.03.2023
Number of ECTS credits allocated
5 op
Virtual proportion
3 op
RDI proportion
3 op
Mode of delivery
40 % Contact teaching, 60 % Distance learning
Unit
Korkeakouluyksikkö D /YAMK
Campus
Laurea Tikkurila
Teaching languages
- Finnish
Seats
21 - 40
Degree programmes
- Degree Programme in Behavioural Insights and Choice Architecture (HYV8), Laurea Tikkurila (Finnish)
Teachers
- Markus Kanerva
Groups
-
HYV822SJPäätöksenteon ilmiöt ja valintamuotoilu, yamk, S22, Tikkurila
Learning outcomes
Opiskelija osaa:
• tunnistaa ja arvioida kulutuskäyttäytymiseen liittyviä ilmiöitä
• soveltaa käyttäytymistaloustieteen teorioita ja menetelmiä myynnissä ja markkinoinnissa
• arvioida päätöksenteon ilmiöiden sovellettavuutta ja vaikuttavuutta markkinointijohtamisessa
Teaching methods
The implementation plan is available in Finnish.
Grading scale
H-5
Enrollment
29.11.2021 - 05.12.2021
Timing
10.01.2022 - 29.05.2022
Number of ECTS credits allocated
5 op
Virtual proportion
3 op
RDI proportion
3 op
Mode of delivery
40 % Contact teaching, 60 % Distance learning
Unit
Korkeakouluyksikkö D /YAMK
Teaching languages
- Finnish
Seats
12 - 30
Degree programmes
- Degree Programme in Behavioral Insights in Business Applications (HYV5), Laurea Tikkurila (Finnish)
Teachers
- Kaisa Hytönen
- Markus Kanerva
Groups
-
HYV521SJPäätöksenteon ilmiöt johtamisessa, kehittämisessä ja asiakastyössä, yamk, S21, Tikkurila
Learning outcomes
Opiskelija osaa:
• tunnistaa ja arvioida kulutuskäyttäytymiseen liittyviä ilmiöitä
• soveltaa käyttäytymistaloustieteen teorioita ja menetelmiä myynnissä ja markkinoinnissa
• arvioida päätöksenteon ilmiöiden sovellettavuutta ja vaikuttavuutta markkinointijohtamisessa
Teaching methods
The implementation plan is available in Finnish.
Grading scale
H-5
Enrollment
29.11.2021 - 05.12.2021
Timing
10.01.2022 - 29.05.2022
Number of ECTS credits allocated
5 op
Virtual proportion
3 op
RDI proportion
3 op
Mode of delivery
40 % Contact teaching, 60 % Distance learning
Unit
Korkeakouluyksikkö D, Tikkurila, liko
Teaching languages
- Finnish
Seats
12 - 30
Degree programmes
- Degree Programme in Behavioral Insights in Business Applications (HYV5), Laurea Tikkurila (Finnish)
Teachers
- Markus Kanerva
- Kaisa Hytönen
Groups
-
HYV521SJPäätöksenteon ilmiöt johtamisessa, kehittämisessä ja asiakastyössä, yamk, S21, Tikkurila
Learning outcomes
Opiskelija osaa:
• tunnistaa ja arvioida kulutuskäyttäytymiseen liittyviä ilmiöitä
• soveltaa käyttäytymistaloustieteen teorioita ja menetelmiä myynnissä ja markkinoinnissa
• arvioida päätöksenteon ilmiöiden sovellettavuutta ja vaikuttavuutta markkinointijohtamisessa
Teaching methods
The implementation plan is available in Finnish.
Grading scale
H-5