Päätöskäyttäytymisen ilmiöt myynnissä ja markkinointijohtamisessa (5op)
Toteutuksen tunnus: A9396-3008
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
 - 24.11.2025 - 30.11.2025
 - Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
 
- Ajoitus
 - 01.12.2025 - 30.04.2026
 - Toteutus ei ole vielä alkanut.
 
- Opintopistemäärä
 - 5 op
 
- Lähiosuus
 - 2 op
 
- Virtuaaliosuus
 - 3 op
 
- Toteutustapa
 - Monimuoto-opetus
 
- Yksikkö
 - 30 Ylemmät ammattikorkeakoulututkinnot
 
- Toimipiste
 - Laurea Tikkurila
 
- Opetuskielet
 - suomi
 
- Paikat
 - 20 - 35
 
- Koulutus
 - Päätöksenteon ilmiöt ja valintamuotoilu johtamisessa (HYV9), Laurea Tikkurila
 
- Opettajat
 - Markus Kanerva
 - Kaisa Hytönen
 
- Vastuuopettaja
 - Markus Kanerva
 
- Ryhmät
 - 
                        HYV925SJPäätöksenteon ilmiöt ja valintamuotoilu johtamisessa, yamk, S25, Tikkurila
 
- Opintojakso
 - A9396
 
Tavoitteet
Opiskelija osaa:
• tunnistaa ja arvioida kulutuskäyttäytymiseen liittyviä ilmiöitä
• soveltaa käyttäytymistaloustieteen teorioita ja menetelmiä myynnissä ja markkinoinnissa
• arvioida päätöksenteon ilmiöiden sovellettavuutta ja vaikuttavuutta markkinointijohtamisessa
                    
Arviointiasteikko
H-5