Jäsenpalvelut opiskelijatoiminnassaLaajuus (5 op)
Opinnon tunnus: TO00BR18
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
Tavoitteet
Tavoitteena on kehittää osaamista kolmella osa-alueella:
1. Asiakaspalveluosaaminen
Opiskelija osaa
- kuvata, mitä on loistava asiakaspalvelu ja antaa tästä esimerkkejä omasta opiskelijatoiminnastaan
- kohdata erilaisia ihmisiä asiakaspalvelutilanteessa heidän tarpeensa huomioonottaen
- toimia asiakaspalvelussa rakentavasti ja yhteisöllisyyttä edistäen
2. Turvallisuus ja tietosuoja
Opiskelija osaa
- noudattaa henkilötieto- ja salassapitovelvollisuutta ja kuvata näihin liittyviä riskejä jäsenpalveluita järjestettäessä
- käyttää jäsenrekisteriä ja kassajärjestelmää turvallisesti
3. Palveluiden kehittäminen
Opiskelija osaa
- tunnistaa epäsuoran palautteen
- hyödyntää palautetta palveluiden kehittämisessä
- huomioida tulevaisuuden trendit palveluiden kehittämisessä
Lisätiedot
Opinnon tavoitteena olevan osaamisen arvioinnissa käytetään Laurean yhteisten arviointikriteereiden vaativuustasoa 2.