Markkinointiprojekti Zagg-tuoteperhe (5 op)
Toteutuksen tunnus: TP00BP65-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
25.11.2019 - 01.12.2019
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
16.01.2020 - 01.05.2020
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- TKI-osuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Toimipiste
- Laurea Tikkurila
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 5 - 10
- Koulutus
- Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOH2), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
- Opettajat
- Mikko Karppanen
- Opintojakso
- TP00BP65
Aika ja paikka
Laurea Tikkurila liiketalouden tilat tai erikseen ilmoitettu tila.
Ensimmäinen projektitapaaminen on 16.1.2020 klo 13:30 Laurea Tikkurila B503-504
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Projektin aikana jaettava materiaali ja yrityksen tuottama aineisto.
Toteutustapa
Yritysyhteistyöprojekti
Markkinointisuunnitelma suunnittelu ja toteuttaminen joka on suunnattu tietylle asiakassegmentille. Suunnitelma sisältää sosiaalisen median markkinointisuunnitelman ja projektin kuuluisi yhteistyötä ja myynnin-, sekä kampanjasuunnittelua yhdessä eri jälleenmyyjien kanssa.
Työelämäyhteistyö ja/tai TKI
Yritysyhteistyö
Toteutuksen tärkeät päivämäärät
Ensimmäinen projektitapaaminen on 16.1.2020 klo 9:30 Laurea Tikkurila B503-504
Arviointiasteikko
H-5