Marketing Analytics -project (10 cr)
Code: TP00BL75-3002
General information
- Enrollment
-
25.11.2019 - 05.01.2020
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
20.02.2020 - 07.05.2020
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 10 cr
- Local portion
- 10 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Campus
- Laurea Tikkurila
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 30
- Degree programmes
- Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOH2), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
- Teachers
- Mikko Karppanen
- Study unit
- TP00BL75
Location and time
Laurean Tikkurila kampus
Opiskelualusta Google Classroom, opiskelumateriaalit ja tehtävien palautukset. Liittyminen alustalle: https://classroom.google.com
koodi: 6rfly3m
Materials
Opintojakson aikan jaettava materiaali, verkkomateriaalit (analytiikkaan liittyvät), ohje videot ja palveluiden tarjoajien opetusmateriaali esim. Google Analytics)
Teaching methods
The implementation plan is available in Finnish.
Employer connections
Yritysyhteistyö (Laurean markkinointi)
Exam schedules
Löydät Pakista ja Tuudosta sovitut oppimistapaamiset.
Student workload
[Yksi opintopiste vastaa keskimäärin 26,7 tuntia opiskelijan tekemää työtä. Voit arvioida opiskelijan ajankäyttöä eri
Evaluation scale
H-5
Further information
Tutkintosäännön 18§ mukaisesti ”opiskelijan on oltava ensimmäisellä kontaktikerralla läsnä tai ilmoitettava poissaolostaan vastuuopettajalle. Ilmoittautuminen hylätään, mikäli opiskelija ei ilmoita poissaolostaan opinnon aloituskerralta. Hänen tilalleen voidaan ottaa jonossa oleva seuraava opiskelija.”
[Mikäli toteutuksen tiedoissa on ilmaistu, että toteutukselle on varattu paikkoja Avoimen AMK:n, 3AMKin tai väyläopintojen opiskelijoille, kerro kohderyhmälle varattu paikkamäärä tässä. Tarvittaessa tässä myös ilmaistaan mille kohderyhmälle täydentävän osaamisen opinto on ensisijaisesti kohdennettu, jos kohderyhmällä halutaan olevan etusija opintototeutukselle hyväksyttäessä.]]