Markkinoinnin analyysi -projekti (10 op)
Toteutuksen tunnus: TP00BL75-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
25.11.2019 - 05.01.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
20.02.2020 - 07.05.2020
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 10 op
- Lähiosuus
- 10 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Toimipiste
- Laurea Tikkurila
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 20 - 30
- Koulutus
- Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOH2), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
- Opettajat
- Mikko Karppanen
- Opintojakso
- TP00BL75
Aika ja paikka
Laurean Tikkurila kampus
Opiskelualusta Google Classroom, opiskelumateriaalit ja tehtävien palautukset. Liittyminen alustalle: https://classroom.google.com
koodi: 6rfly3m
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Opintojakson aikan jaettava materiaali, verkkomateriaalit (analytiikkaan liittyvät), ohje videot ja palveluiden tarjoajien opetusmateriaali esim. Google Analytics)
Toteutustapa
Opiskelija osaa
- Käyttää Google Anlytics työkalua
- Analysoida markkinointiin liittyvää dataa ja tehdä sen perusteella johtopäätöksiä sekä parannusehdotuksia
- Esitellä parannusehdotukset dataan pohjautuen sekä visualisoida esityksensa
Työelämäyhteistyö ja/tai TKI
Yritysyhteistyö (Laurean markkinointi)
Toteutuksen tärkeät päivämäärät
Löydät Pakista ja Tuudosta sovitut oppimistapaamiset.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
[Yksi opintopiste vastaa keskimäärin 26,7 tuntia opiskelijan tekemää työtä. Voit arvioida opiskelijan ajankäyttöä eri
Arviointiasteikko
H-5
Lisätiedot
Tutkintosäännön 18§ mukaisesti ”opiskelijan on oltava ensimmäisellä kontaktikerralla läsnä tai ilmoitettava poissaolostaan vastuuopettajalle. Ilmoittautuminen hylätään, mikäli opiskelija ei ilmoita poissaolostaan opinnon aloituskerralta. Hänen tilalleen voidaan ottaa jonossa oleva seuraava opiskelija.”
[Mikäli toteutuksen tiedoissa on ilmaistu, että toteutukselle on varattu paikkoja Avoimen AMK:n, 3AMKin tai väyläopintojen opiskelijoille, kerro kohderyhmälle varattu paikkamäärä tässä. Tarvittaessa tässä myös ilmaistaan mille kohderyhmälle täydentävän osaamisen opinto on ensisijaisesti kohdennettu, jos kohderyhmällä halutaan olevan etusija opintototeutukselle hyväksyttäessä.]]