Siirry suoraan sisältöön

Markkinoinnin analyysi -projekti (10 op)

Toteutuksen tunnus: TP00BL75-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
25.11.2019 - 05.01.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
20.02.2020 - 07.05.2020
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
10 op
Lähiosuus
10 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Toimipiste
Laurea Tikkurila
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 30
Koulutus
Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOH2), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
Opettajat
Mikko Karppanen
Opintojakso
TP00BL75

Aika ja paikka

Laurean Tikkurila kampus
Opiskelualusta Google Classroom, opiskelumateriaalit ja tehtävien palautukset. Liittyminen alustalle: https://classroom.google.com
koodi: 6rfly3m

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Opintojakson aikan jaettava materiaali, verkkomateriaalit (analytiikkaan liittyvät), ohje videot ja palveluiden tarjoajien opetusmateriaali esim. Google Analytics)

Toteutustapa

Opiskelija osaa
- Käyttää Google Anlytics työkalua
- Analysoida markkinointiin liittyvää dataa ja tehdä sen perusteella johtopäätöksiä sekä parannusehdotuksia
- Esitellä parannusehdotukset dataan pohjautuen sekä visualisoida esityksensa

Työelämäyhteistyö ja/tai TKI

Yritysyhteistyö (Laurean markkinointi)

Toteutuksen tärkeät päivämäärät

Löydät Pakista ja Tuudosta sovitut oppimistapaamiset.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

[Yksi opintopiste vastaa keskimäärin 26,7 tuntia opiskelijan tekemää työtä. Voit arvioida opiskelijan ajankäyttöä eri

Arviointiasteikko

H-5

Lisätiedot

Tutkintosäännön 18§ mukaisesti ”opiskelijan on oltava ensimmäisellä kontaktikerralla läsnä tai ilmoitettava poissaolostaan vastuuopettajalle. Ilmoittautuminen hylätään, mikäli opiskelija ei ilmoita poissaolostaan opinnon aloituskerralta. Hänen tilalleen voidaan ottaa jonossa oleva seuraava opiskelija.”

[Mikäli toteutuksen tiedoissa on ilmaistu, että toteutukselle on varattu paikkoja Avoimen AMK:n, 3AMKin tai väyläopintojen opiskelijoille, kerro kohderyhmälle varattu paikkamäärä tässä. Tarvittaessa tässä myös ilmaistaan mille kohderyhmälle täydentävän osaamisen opinto on ensisijaisesti kohdennettu, jos kohderyhmällä halutaan olevan etusija opintototeutukselle hyväksyttäessä.]]

Siirry alkuun