Customer Experience in Social Media (5 cr)
Code: TO00BM14-3002
General information
- Enrollment
-
25.11.2019 - 05.01.2020
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
13.01.2020 - 29.05.2020
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Campus
- Laurea Tikkurila
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 7 - 15
- Degree programmes
- Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOH2), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
Learning outcomes
The student is able to
- choose adequate research methods and justify them
- collect empirical data and analyze it
- interpret the empirical data and make conclusions based on them
Location and time
Projektin lähitunnit toteutetaan Tikkurilan kampuksella.
Ensimmäisellä tapaamiskerralla sovitaan tarkemmin lähituntien toteuttamisesta, alustava aikataulu alla:
Asiakaskokemus sosiaalisessa mediassa -aikataulu
ma 13.01.2020 12.30-15.30 AB282 Projektin aloitus. Toimeksiantajan
edusta(t) läsnä. Asiakaskokemuksen tutkiminen & asiakaskokemuksen elementtejä.
ma 20.01.2020 09.00 - 11.45 AB282 Research Design & Profile Mapping
ma 03.02.2020 09.00 - 14.00 AB382 Lukupiiri: opiskelijoiden
kirjallisuusesitykset. Tutkimusten välituloksia.
ma 10.02.2020 09.00 - 11.45 AB382 Asiakaspersoonien tyypittely
ma 17.02.2020 09.00 - 14.00 AB382 Infograafien, persoonien ja projektin esitysten viimeistely 9-11.45. Projektin tulosten esittely,12.30-14.00 > toimeksiantajan edusta(t) läsnä.
Materials
Oppimateriaalista sovitaan ensimmäisellä kerralla.
Teaching methods
Opinto toteutetaan projektiluontoisesti.
Siihen sisältyy lähitunteja, joiden puitteissa pidetään alustuksia ja kirjallisuuskatsauksia sekä työstetään yksilö- ja tiimitehtäviä. Projektiin sisältyy myös etätyöskentelyä ja mahdollisia vierailuja.
Projektilla on tiivis toteutus, minkä vuoksi edellytetään aktiivista osallistumista lähitunneille..
Employer connections
Opintojakso suoritetaan toimeksiantajayritykselle
Evaluation scale
Approved/Failed