Customer Insight (5 cr)
Code: TO00BL03-3001
General information
- Enrollment
-
26.11.2018 - 06.01.2019
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
28.01.2019 - 08.04.2019
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 4 cr
- Virtual proportion
- 1 cr
- RDI proportion
- 1 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Laurea university of applied sciences
- Campus
- Laurea Leppävaara
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 40
- Degree programmes
- Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOH2), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
Learning outcomes
The student is able to:
- identify the factors related to purchasing behaviour and utilise them in customer work
- utilise customer data and qualitative research as a source for building customer understanding
- develop business opportunities based on customer understanding
Location and time
Opintojakso toteutetaan lähiopetuksena Leppävaaran kampuksella.
Materials
Opintojaksolla hyödynnetään monipuolisesti aiheeseen sopivaa kirjallisuutta. Ohjaajan valitsemat lähteet ilmoitetaan Optima-työtilassa tarkemmin. Opiskelijat pääsevät myös valitsemaan lähdeaineistoa itsenäisesti.
Teaching methods
Lähiopetuskerrat koostuvat tietoiskuista, työpajoista ja oppimistehtävistä
Länsäolo lähiopetuskerroilla tarpeellista. Lähiopetuksen lisäksi opintojaksoon kuuluu yksin ja pareittain tehtäviä oppimistehtäviä, jotka tehdään lähiopetuskertojen välissä.
Employer connections
Opiskelijat toteuttavat varjostustehtävän valitsemassaan yrityksessä.
Completion alternatives
Osaamisen näyttö. Katso ohjeet LINKistä.
Student workload
Yhteiset tapaamiset 30h
Itsenäinen ja parityöskentely 110h
Evaluation scale
H-5