Skip to main content

Customer Insight (5 cr)

Code: TO00BL03-3001

General information


Enrollment
26.11.2018 - 06.01.2019
Registration for the implementation has ended.
Timing
28.01.2019 - 08.04.2019
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
4 cr
Virtual proportion
1 cr
RDI proportion
1 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Laurea university of applied sciences
Campus
Laurea Leppävaara
Teaching languages
Finnish
Seats
20 - 40
Degree programmes
Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOH2), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
Teachers
Veera Lassila
Teacher in charge
Veera Lassila
Study unit
TO00BL03

Learning outcomes

The student is able to:
- identify the factors related to purchasing behaviour and utilise them in customer work
- utilise customer data and qualitative research as a source for building customer understanding
- develop business opportunities based on customer understanding

Location and time

Opintojakso toteutetaan lähiopetuksena Leppävaaran kampuksella.

Materials

Opintojaksolla hyödynnetään monipuolisesti aiheeseen sopivaa kirjallisuutta. Ohjaajan valitsemat lähteet ilmoitetaan Optima-työtilassa tarkemmin. Opiskelijat pääsevät myös valitsemaan lähdeaineistoa itsenäisesti.

Teaching methods

Lähiopetuskerrat koostuvat tietoiskuista, työpajoista ja oppimistehtävistä
Länsäolo lähiopetuskerroilla tarpeellista. Lähiopetuksen lisäksi opintojaksoon kuuluu yksin ja pareittain tehtäviä oppimistehtäviä, jotka tehdään lähiopetuskertojen välissä.

Employer connections

Opiskelijat toteuttavat varjostustehtävän valitsemassaan yrityksessä.

Completion alternatives

Osaamisen näyttö. Katso ohjeet LINKistä.

Student workload

Yhteiset tapaamiset 30h
Itsenäinen ja parityöskentely 110h

Evaluation scale

H-5

Go back to top of page