Hospitality Management and Customer Understanding (10 op)
Toteutuksen tunnus: PH00BN93-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
18.05.2020 - 24.05.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
31.08.2020 - 16.12.2020
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 10 op
- Lähiosuus
- 9 op
- Virtuaaliosuus
- 1 op
- TKI-osuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Opetuskielet
- englanti
- Koulutus
- Degree Programme in Hospitality Management and Service Design (PHA2), Laurea Leppävaara
Tavoitteet
The student is able to
- define the services in the hospitality industry
- evaluate user-centered behaviour in different services in the hospitality field
- explore hospitality services in the international framework
Aika ja paikka
In Leppävaara according to schedule. The first meeting is on August 31, 2020 and presence is compulsory then. The study unit may involve visits to locations outside the campus.
Toteutustapa
Lectures, project for an organization, presentations in class. There are individual and team assignments.
Arviointiasteikko
H-5