Skip to main content

Development of the Communciaton Strategy, BtoB Customer Relationships, the Digital Appointment System and Social Media for Platform Company (15 cr)

Code: LY00BK27-3005

General information


Enrollment
07.12.2020 - 31.12.2020
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.01.2021 - 31.07.2021
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
15 cr
Local portion
7 cr
Virtual proportion
8 cr
RDI proportion
15 cr
Mode of delivery
Blended learning
Campus
Laurea Hyvinkää
Teaching languages
Finnish
Seats
7 - 7
Degree programmes
Liiketalouden koulutus (HLB2), Laurea Hyvinkää (Finnish)
Liiketalouden koulutusohjelma (HLB), Laurea Hyvinkää (Finnish)
Liiketalouden koulutusohjelma, Peer to Peer (HLBP), Laurea Hyvinkää (Finnish)
Teachers
Tero Uusitalo
Teacher in charge
Tero Uusitalo
Study unit
LY00BK27

Location and time

PreBriiffi: 14.1.2021, klo 15-16 Leppävaaran kampus (tai Teams)
Briiffi eli aloitustapaaminen: 21.1.2021 klo 8-16 välillä Tarkentuu myöhemmin.
Huom. Kaikki tapaamiset Espoon leppävaaran kampuksella.

Materials

Projektin aihepiiriin tarvittava lähdeaineisto, valitaan projektissa erikseen projektin toimeksiannon jälkeen.

Teaching methods

Toteutustapa: P2P-projekti.
Sisältö: Kokonaismarkkinan kuvaus ja selvittäminen, markkinointi, hyvinvointiala, uuden liiketoiminta-alueen markkinointi, some, mahdollisesti digitaaliset työpajat asiakkaille
Muut moduulit: Projektijohtaminen, liiketoiminta- ja yrittäjyysosaamisen kehittäminen
OHJAUS: Huom. Toteutus Leppävaaran kampuksella. Projektin lähipäivä: TORSTAI. Toimeksiantaja on Helsingistä, jolloin yritystapaamiset mahdollisia myös yrityksen toimistolla (tai Teams)

Employer connections

Projekti toteutetaan työelämäyhteistyössä: Kumppanina alustatalouden ja hyvinvointialan yritys.

Exam schedules

PreBriiffi: 14.1.2021, klo 15-16 Leppävaaran kampus (tai Teams)
Briiffi eli aloitustapaaminen: 21.1.2021 klo 8-16 välillä Tarkentuu myöhemmin.
Projektin ohjaustapaamiset: Torstaisin klo 8.30-10.00
Projekti päättyy erikseen sovitusti toukokuussa

International connections

Projektissa kv-yhteydet on mahdollisia. Mahdollinen markkinan selvittäminen pohjois-maissa.

Completion alternatives

Laurean tutkintosäännön mukaisesti ”kaikilla opiskelijalla on oikeus osaamisensa näyttämiseen. Aloitteen hankitun osaamisen tunnistamisesta ja tunnustamisesta tekee opiskelija. Osaamisen tunnistaa ja tunnustaa moduulista tai opintojaksosta vastaava opettaja tai muu korkeakouluyksikön johtajan nimeämä henkilö. Arvioinnissa noudatetaan samaa arviointikriteeristöä ja arviointiasteikkoa kuin opintojaksolla.” Katso lisätietoa Linkistä.

Student workload

Opiskelija käyttää projektiin työaikaa yhteensä n. 16 tuntia viikossa eli tiimityöskentelyyn n. 8 h ja itsenäiseen työskentelyyn n. 8 h viikossa.
Kuormittavuuden laskemiseen löydät työvälineen Intrasta (Opintojakson toteutussuunnittelu)

Content scheduling

Sisältö: Markkinoinnin kehittäminen, markkinoiden selvittäminen, digitaalinen markkinointi, some-markkinointi ja muut projektin briiffissä / tietoperustassa sovitut aihealueet. Projekti jaksotetaan projektitiimin, toimeksiantajan ja ohjaajan toimesta

Evaluation scale

H-5

Further information

Projektille perustetaan TEAMS-työtila, jossa projektia hallinnoidaan ja kaikki materiaali säilytetään.

Opinto on vaatimuksiltaan amk-tutkintoon johtavan koulutuksen tasoa.

Tutkintosäännön 18§ mukaisesti ”opiskelijan on oltava ensimmäisellä kontaktikerralla läsnä tai ilmoitettava poissaolostaan vastuuopettajalle. Ilmoittautuminen hylätään, mikäli opiskelija ei ilmoita poissaolostaan opinnon aloituskerralta. Hänen tilalleen voidaan ottaa jonossa oleva seuraava opiskelija. (Lauran tutkintosääntö.) Virtuaalitoteutuksilla voidaan edellyttää muunlaista aktiivisuuden osoitusta paikan vahvistamiseksi viikon sisällä toteutuksen alkamisesta (Opetuksesta vastavan vararehtorin päätös 7/2019). ”

[Mikäli toteutuksen tiedoissa on ilmaistu, että toteutukselle on varattu paikkoja Avoimen AMK:n, 3AMKin tai väyläopintojen opiskelijoille, kerro kohderyhmälle varattu paikkamäärä tässä. Tarvittaessa tässä myös ilmaistaan mille kohderyhmälle täydentävän osaamisen opinto on ensisijaisesti kohdennettu, jos kohderyhmällä halutaan olevan etusija opintototeutukselle hyväksyttäessä.]

Opintototeutuksen laatua on arvioitu ja raportti itsearvioinnista löytyy

Go back to top of page