Siirry suoraan sisältöön

Alustatalousyrityksen viestintästrategian, BtoB-asiakkuuksien, digitaalisen varausjärjestelmän ja sosiaalisen median kehittäminen (15 op)

Toteutuksen tunnus: LY00BK27-3005

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
07.12.2020 - 31.12.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.01.2021 - 31.07.2021
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
15 op
Lähiosuus
7 op
Virtuaaliosuus
8 op
TKI-osuus
15 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Toimipiste
Laurea Hyvinkää
Opetuskielet
suomi
Paikat
7 - 7
Koulutus
Liiketalouden koulutus (HLB2), Laurea Hyvinkää
Liiketalouden koulutusohjelma (HLB), Laurea Hyvinkää
Liiketalouden koulutusohjelma, Peer to Peer (HLBP), Laurea Hyvinkää
Opettajat
Tero Uusitalo
Vastuuopettaja
Tero Uusitalo
Opintojakso
LY00BK27

Aika ja paikka

PreBriiffi: 14.1.2021, klo 15-16 Leppävaaran kampus (tai Teams)
Briiffi eli aloitustapaaminen: 21.1.2021 klo 8-16 välillä Tarkentuu myöhemmin.
Huom. Kaikki tapaamiset Espoon leppävaaran kampuksella.

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Projektin aihepiiriin tarvittava lähdeaineisto, valitaan projektissa erikseen projektin toimeksiannon jälkeen.

Toteutustapa

Toteutustapa: P2P-projekti.
Sisältö: Kokonaismarkkinan kuvaus ja selvittäminen, markkinointi, hyvinvointiala, uuden liiketoiminta-alueen markkinointi, some, mahdollisesti digitaaliset työpajat asiakkaille
Muut moduulit: Projektijohtaminen, liiketoiminta- ja yrittäjyysosaamisen kehittäminen
OHJAUS: Huom. Toteutus Leppävaaran kampuksella. Projektin lähipäivä: TORSTAI. Toimeksiantaja on Helsingistä, jolloin yritystapaamiset mahdollisia myös yrityksen toimistolla (tai Teams)

Työelämäyhteistyö ja/tai TKI

Projekti toteutetaan työelämäyhteistyössä: Kumppanina alustatalouden ja hyvinvointialan yritys.

Toteutuksen tärkeät päivämäärät

PreBriiffi: 14.1.2021, klo 15-16 Leppävaaran kampus (tai Teams)
Briiffi eli aloitustapaaminen: 21.1.2021 klo 8-16 välillä Tarkentuu myöhemmin.
Projektin ohjaustapaamiset: Torstaisin klo 8.30-10.00
Projekti päättyy erikseen sovitusti toukokuussa

Kansainvälisyys toteutuksella

Projektissa kv-yhteydet on mahdollisia. Mahdollinen markkinan selvittäminen pohjois-maissa.

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Laurean tutkintosäännön mukaisesti ”kaikilla opiskelijalla on oikeus osaamisensa näyttämiseen. Aloitteen hankitun osaamisen tunnistamisesta ja tunnustamisesta tekee opiskelija. Osaamisen tunnistaa ja tunnustaa moduulista tai opintojaksosta vastaava opettaja tai muu korkeakouluyksikön johtajan nimeämä henkilö. Arvioinnissa noudatetaan samaa arviointikriteeristöä ja arviointiasteikkoa kuin opintojaksolla.” Katso lisätietoa Linkistä.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opiskelija käyttää projektiin työaikaa yhteensä n. 16 tuntia viikossa eli tiimityöskentelyyn n. 8 h ja itsenäiseen työskentelyyn n. 8 h viikossa.
Kuormittavuuden laskemiseen löydät työvälineen Intrasta (Opintojakson toteutussuunnittelu)

Sisältö ja sen jaksotus

Sisältö: Markkinoinnin kehittäminen, markkinoiden selvittäminen, digitaalinen markkinointi, some-markkinointi ja muut projektin briiffissä / tietoperustassa sovitut aihealueet. Projekti jaksotetaan projektitiimin, toimeksiantajan ja ohjaajan toimesta

Arviointiasteikko

H-5

Lisätiedot

Projektille perustetaan TEAMS-työtila, jossa projektia hallinnoidaan ja kaikki materiaali säilytetään.

Opinto on vaatimuksiltaan amk-tutkintoon johtavan koulutuksen tasoa.

Tutkintosäännön 18§ mukaisesti ”opiskelijan on oltava ensimmäisellä kontaktikerralla läsnä tai ilmoitettava poissaolostaan vastuuopettajalle. Ilmoittautuminen hylätään, mikäli opiskelija ei ilmoita poissaolostaan opinnon aloituskerralta. Hänen tilalleen voidaan ottaa jonossa oleva seuraava opiskelija. (Lauran tutkintosääntö.) Virtuaalitoteutuksilla voidaan edellyttää muunlaista aktiivisuuden osoitusta paikan vahvistamiseksi viikon sisällä toteutuksen alkamisesta (Opetuksesta vastavan vararehtorin päätös 7/2019). ”

[Mikäli toteutuksen tiedoissa on ilmaistu, että toteutukselle on varattu paikkoja Avoimen AMK:n, 3AMKin tai väyläopintojen opiskelijoille, kerro kohderyhmälle varattu paikkamäärä tässä. Tarvittaessa tässä myös ilmaistaan mille kohderyhmälle täydentävän osaamisen opinto on ensisijaisesti kohdennettu, jos kohderyhmällä halutaan olevan etusija opintototeutukselle hyväksyttäessä.]

Opintototeutuksen laatua on arvioitu ja raportti itsearvioinnista löytyy

Siirry alkuun