Alustatalousyrityksen viestintästrategian, BtoB-asiakkuuksien, digitaalisen varausjärjestelmän ja sosiaalisen median kehittäminen (15 op)
Toteutuksen tunnus: LY00BK27-3005
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
07.12.2020 - 31.12.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
01.01.2021 - 31.07.2021
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 15 op
- Lähiosuus
- 7 op
- Virtuaaliosuus
- 8 op
- TKI-osuus
- 15 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Toimipiste
- Laurea Hyvinkää
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 7 - 7
- Koulutus
- Liiketalouden koulutus (HLB2), Laurea Hyvinkää
- Liiketalouden koulutusohjelma (HLB), Laurea Hyvinkää
- Liiketalouden koulutusohjelma, Peer to Peer (HLBP), Laurea Hyvinkää
Aika ja paikka
PreBriiffi: 14.1.2021, klo 15-16 Leppävaaran kampus (tai Teams)
Briiffi eli aloitustapaaminen: 21.1.2021 klo 8-16 välillä Tarkentuu myöhemmin.
Huom. Kaikki tapaamiset Espoon leppävaaran kampuksella.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Projektin aihepiiriin tarvittava lähdeaineisto, valitaan projektissa erikseen projektin toimeksiannon jälkeen.
Toteutustapa
Toteutustapa: P2P-projekti.
Sisältö: Kokonaismarkkinan kuvaus ja selvittäminen, markkinointi, hyvinvointiala, uuden liiketoiminta-alueen markkinointi, some, mahdollisesti digitaaliset työpajat asiakkaille
Muut moduulit: Projektijohtaminen, liiketoiminta- ja yrittäjyysosaamisen kehittäminen
OHJAUS: Huom. Toteutus Leppävaaran kampuksella. Projektin lähipäivä: TORSTAI. Toimeksiantaja on Helsingistä, jolloin yritystapaamiset mahdollisia myös yrityksen toimistolla (tai Teams)
Työelämäyhteistyö ja/tai TKI
Projekti toteutetaan työelämäyhteistyössä: Kumppanina alustatalouden ja hyvinvointialan yritys.
Toteutuksen tärkeät päivämäärät
PreBriiffi: 14.1.2021, klo 15-16 Leppävaaran kampus (tai Teams)
Briiffi eli aloitustapaaminen: 21.1.2021 klo 8-16 välillä Tarkentuu myöhemmin.
Projektin ohjaustapaamiset: Torstaisin klo 8.30-10.00
Projekti päättyy erikseen sovitusti toukokuussa
Kansainvälisyys toteutuksella
Projektissa kv-yhteydet on mahdollisia. Mahdollinen markkinan selvittäminen pohjois-maissa.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Laurean tutkintosäännön mukaisesti ”kaikilla opiskelijalla on oikeus osaamisensa näyttämiseen. Aloitteen hankitun osaamisen tunnistamisesta ja tunnustamisesta tekee opiskelija. Osaamisen tunnistaa ja tunnustaa moduulista tai opintojaksosta vastaava opettaja tai muu korkeakouluyksikön johtajan nimeämä henkilö. Arvioinnissa noudatetaan samaa arviointikriteeristöä ja arviointiasteikkoa kuin opintojaksolla.” Katso lisätietoa Linkistä.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opiskelija käyttää projektiin työaikaa yhteensä n. 16 tuntia viikossa eli tiimityöskentelyyn n. 8 h ja itsenäiseen työskentelyyn n. 8 h viikossa.
Kuormittavuuden laskemiseen löydät työvälineen Intrasta (Opintojakson toteutussuunnittelu)
Sisältö ja sen jaksotus
Sisältö: Markkinoinnin kehittäminen, markkinoiden selvittäminen, digitaalinen markkinointi, some-markkinointi ja muut projektin briiffissä / tietoperustassa sovitut aihealueet. Projekti jaksotetaan projektitiimin, toimeksiantajan ja ohjaajan toimesta
Arviointiasteikko
H-5
Lisätiedot
Projektille perustetaan TEAMS-työtila, jossa projektia hallinnoidaan ja kaikki materiaali säilytetään.
Opinto on vaatimuksiltaan amk-tutkintoon johtavan koulutuksen tasoa.
Tutkintosäännön 18§ mukaisesti ”opiskelijan on oltava ensimmäisellä kontaktikerralla läsnä tai ilmoitettava poissaolostaan vastuuopettajalle. Ilmoittautuminen hylätään, mikäli opiskelija ei ilmoita poissaolostaan opinnon aloituskerralta. Hänen tilalleen voidaan ottaa jonossa oleva seuraava opiskelija. (Lauran tutkintosääntö.) Virtuaalitoteutuksilla voidaan edellyttää muunlaista aktiivisuuden osoitusta paikan vahvistamiseksi viikon sisällä toteutuksen alkamisesta (Opetuksesta vastavan vararehtorin päätös 7/2019). ”
[Mikäli toteutuksen tiedoissa on ilmaistu, että toteutukselle on varattu paikkoja Avoimen AMK:n, 3AMKin tai väyläopintojen opiskelijoille, kerro kohderyhmälle varattu paikkamäärä tässä. Tarvittaessa tässä myös ilmaistaan mille kohderyhmälle täydentävän osaamisen opinto on ensisijaisesti kohdennettu, jos kohderyhmällä halutaan olevan etusija opintototeutukselle hyväksyttäessä.]
Opintototeutuksen laatua on arvioitu ja raportti itsearvioinnista löytyy