LK: Julkisen sektorin asiakaskokemuksen kehittäminen palvelumuotoilun keinoin (15 op)
Toteutuksen tunnus: LK00BK55-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
25.11.2019 - 31.12.2019
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
13.01.2020 - 14.05.2020
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 15 op
- Lähiosuus
- 7 op
- Virtuaaliosuus
- 8 op
- TKI-osuus
- 15 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Toimipiste
- Laurea Hyvinkää
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 7 - 7
- Koulutus
- Liiketalouden koulutus (HLY2), Laurea yhteinen
Aika ja paikka
Briiffiaika: Ilmoitetaan myöhemmin.
Briiffin paikka: Ilmoitetaan myöhemmin.
Ohjausaika: Ilmoitetaan myöhemmin.
Ohjaajat lähettävät briiffikutsun/kalenterikutsun vielä erikseen n. viikkoa ennen projektibriiffiä
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Projektin aihepiiriin tarvittava lähdeaineisto, valitaan projektissa erikseen projektin toimeksiannon jälkeen.
Toteutustapa
Toteutustapa: Projekti suoritetaan P2P-opiskelijaprojektina yhteistyössä työelämän kumppanin kanssa. Toimeksiantaja: Julkisen sektorin merkittävä toimija.
Projektin sisältö: Valitun toimialan asiakaskokemukseen perehtyminen ja kokemuksen kehittäminen vertailuin ja tutkimuksen avulla.
Projektista voi saada osaamista ja opintopisteitä myös muihin moduuleihin: PJ
Jos opiskelijapaikat tässä projektissa täyttyvät, opiskelija voi hakea jälki-ilmoittautumisessa niihin projekteihin, joissa on vielä tilaa. Laurea pidättää oikeuden muutoksiin.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opiskelija käyttää projektiin työaikaa yhteensä n. 16 tuntia viikossa eli tiimityöskentelyyn n. 8 h ja itsenäiseen työskentelyyn n. 8 h viikossa.
Arviointiasteikko
H-5