Trends and Raw Materials – Strengths on the Background of Cosmetics Marketing (5 cr)
Code: KY00BS04-3005
General information
- Enrollment
-
06.12.2022 - 12.02.2023
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
05.04.2023 - 31.07.2023
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual proportion
- 5 cr
- RDI proportion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Campus
- Laurea Virtual Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 40 - 50
- Degree programmes
- Complementary competence, Master’s studies (TYJ), Generic Studies
- Teachers
- Satu Vuorela
- Auli Hietanen
- Jussi Järvi
- Teacher in charge
- Satu Vuorela
- Scheduling groups
- Avoin AMK (Size: 20 . Open UAS : 20.)
- Small groups
- Avoin AMK
- Study unit
- KY00BS04
Learning outcomes
Student is able to:
- analyze cosmetic advertising through the lenses of perceptive analysis and the evaluation of key active ingredients.
- investigate current trends and values in cosmetic marketing.
- examine the effects and potential of cosmetic raw materials, supported by literature-based evidence.
- critically assess marketing claims related to raw ingredients and substantiate them with research-based evidence
Location and time
Kontaktikerrat pidetään verkossa Zoom-ohjelmalla
05.04.2023 08.30 - 11.30
28.04.2023 08.30 - 11.30
19.05.2023 08.30 - 11.30
26.05.2023 13.00 - 16.00
Materials
Oppimateriaali ilmoitetaan opintojakson Canvas-alustalla ja lähiopetuspäivien aikana.
Teaching methods
Opintojakso toteutetaan monimuoto-opintoina. Luennot pidetään Zoomissa
Exam schedules
Toteutuksen ajantasaiset kontaktit löytyvät Pakista. Opintojakson esityskerroilla on pakollinen läsnäolo ja niiltä poissaoleminen laskee arvosanaa.
Completion alternatives
Laurean tutkintosäännön mukaisesti ”kaikilla opiskelijalla on oikeus osaamisensa näyttämiseen. Aloitteen hankitun osaamisen tunnistamisesta ja tunnustamisesta tekee opiskelija. Osaamisen tunnistaa ja tunnustaa moduulista tai opintojaksosta vastaava opettaja tai muu korkeakouluyksikön johtajan nimeämä henkilö. Arvioinnissa noudatetaan samaa arviointikriteeristöä ja arviointiasteikkoa kuin opintojaksolla.” Katso lisätietoa Linkistä.
Student workload
Yksi opintopiste vastaa keskimäärin 26,7 tuntia opiskelijan tekemää työtä.
Content scheduling
- Kosmetiikkamainonnan analysointi perustuen mielikuva-analyysiin ja vaikuttaviin raaka-aineisiin
- Kosmetiikkamarkkinoinnin trendit ja arvot.
- Kirjallisuuteen perustuva selvitys kosmetiikan raaka-aineiden vaikutuksista
- Raaka-aineiden markkinointiväittämien analysointi ja perustelu tutkimustietoon tukeutuen.
Evaluation scale
H-5
Further information
Opintojaksolla tutkitaan, miten elintarviketeollisuuden sivuvirtoja voidaan käyttää kosmetiikan raaka-aineina ja kehitetään niiden pohjalta ideoita kosmetiikkatuotteeksi. Lisäksi suunnitellaan uuden kosmetiikkatuotteen monikanavaista lanseerausmarkkinointia.