Skip to main content

Trends and Raw Materials – Strengths on the Background of Cosmetics Marketing (5 cr)

Code: KY00BS04-3005

General information


Enrollment
06.12.2022 - 12.02.2023
Registration for the implementation has ended.
Timing
05.04.2023 - 31.07.2023
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
0 cr
Virtual proportion
5 cr
RDI proportion
5 cr
Mode of delivery
Distance learning
Campus
Laurea Virtual Campus
Teaching languages
Finnish
Seats
40 - 50
Degree programmes
Complementary competence, Master’s studies (TYJ), Generic Studies
Teachers
Satu Vuorela
Auli Hietanen
Jussi Järvi
Teacher in charge
Satu Vuorela
Scheduling groups
Avoin AMK (Size: 20 . Open UAS : 20.)
Small groups
Avoin AMK
Study unit
KY00BS04

Learning outcomes

Student is able to:
- analyze cosmetic advertising through the lenses of perceptive analysis and the evaluation of key active ingredients.
- investigate current trends and values in cosmetic marketing.
- examine the effects and potential of cosmetic raw materials, supported by literature-based evidence.
- critically assess marketing claims related to raw ingredients and substantiate them with research-based evidence

Location and time

Kontaktikerrat pidetään verkossa Zoom-ohjelmalla
05.04.2023 08.30 - 11.30
28.04.2023 08.30 - 11.30
19.05.2023 08.30 - 11.30
26.05.2023 13.00 - 16.00

Materials

Oppimateriaali ilmoitetaan opintojakson Canvas-alustalla ja lähiopetuspäivien aikana.

Teaching methods

Opintojakso toteutetaan monimuoto-opintoina. Luennot pidetään Zoomissa

Exam schedules

Toteutuksen ajantasaiset kontaktit löytyvät Pakista. Opintojakson esityskerroilla on pakollinen läsnäolo ja niiltä poissaoleminen laskee arvosanaa.

Completion alternatives

Laurean tutkintosäännön mukaisesti ”kaikilla opiskelijalla on oikeus osaamisensa näyttämiseen. Aloitteen hankitun osaamisen tunnistamisesta ja tunnustamisesta tekee opiskelija. Osaamisen tunnistaa ja tunnustaa moduulista tai opintojaksosta vastaava opettaja tai muu korkeakouluyksikön johtajan nimeämä henkilö. Arvioinnissa noudatetaan samaa arviointikriteeristöä ja arviointiasteikkoa kuin opintojaksolla.” Katso lisätietoa Linkistä.

Student workload

Yksi opintopiste vastaa keskimäärin 26,7 tuntia opiskelijan tekemää työtä.

Content scheduling

- Kosmetiikkamainonnan analysointi perustuen mielikuva-analyysiin ja vaikuttaviin raaka-aineisiin
- Kosmetiikkamarkkinoinnin trendit ja arvot.
- Kirjallisuuteen perustuva selvitys kosmetiikan raaka-aineiden vaikutuksista
- Raaka-aineiden markkinointiväittämien analysointi ja perustelu tutkimustietoon tukeutuen.

Evaluation scale

H-5

Further information

Opintojaksolla tutkitaan, miten elintarviketeollisuuden sivuvirtoja voidaan käyttää kosmetiikan raaka-aineina ja kehitetään niiden pohjalta ideoita kosmetiikkatuotteeksi. Lisäksi suunnitellaan uuden kosmetiikkatuotteen monikanavaista lanseerausmarkkinointia.

Go back to top of page