Siirry suoraan sisältöön

Digital Marketing (5 op)

Toteutuksen tunnus: HY00BM77-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
13.05.2019 - 26.05.2019
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.08.2019 - 31.12.2019
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Toimipiste
Laurea Yhteinen
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Degree Programme in Leading Transformational Change (HYV4), Laurea Tikkurila
Opettajat
Eija Lipasti
Opintojakso
HY00BM77

Tavoitteet

The student is able to:
• Develop digital marketing strategies using electronic media
• Implement digital marketing strategies into practice
• Evaluate product, pricing, distribution and communication marketing functions in a firm’s internet marketing strategy
• Use digital analytics to evaluate and optimize the effectiveness of digital marketing strategies

Literature: Kotler et al, 2018, Marketing 4.0
Selected articles from academic sources, e.g.: Journal of Marketing, Journal of Interactive Mar keting, Harvard Business Review
Selected articles from business sources, e.g.: Business Week, Economist

Studying methods: exercises, online discussions, group project work, examination

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Siirry alkuun