Siirry suoraan sisältöön

Fundamentals of Digital Marketing (2 op)

Toteutuksen tunnus: AV00BU80-3013

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

19.05.2024 - 24.11.2024

Ajoitus

01.06.2024 - 31.12.2024

Opintopistemäärä

2 op

Virtuaaliosuus

2 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Laurea Leppävaara, tiko

Toimipiste

Laurea Verkkokampus

Opetuskielet

  • Englanti

Paikat

0 - 600

Opettaja

  • Heli Kulomaa

Vastuuopettaja

Lassi Virtanen

Osaamistavoitteet

The student is able to
- analyze current trends in digital services
- plan how to use digital sales channels
- use digital tools to support marketing

Toteutustapa

Digital marketing knowledge and tools are essential in todays business. In this study unit, you will complete a digital marketing certification and get familiar with the key principles of digital marketing and its tools. The study unit is fully online so you can adjust the workload based on your schedule.

The student is able to
- analyze current trends in digital services
- plan how to use digital sales channels
- use digital tools to support marketing

Canvas learning environment will open at the start of the course. Students will complete a part of the course on Google's Digital Garage service.

Aika ja paikka

In the Canvas online learning environment during the duration of the course. See Timing.

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Kotler, Kartajaya, Setiawan. 2016. Marketing 4.0.
Saatavilla e-kirjana Laurea Finna -kirjastosta

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Ei muita suoritusmahdollisuuksia tällä toteutuksella.

Työelämäyhteistyö ja/tai TKI

Opiskelija tekee havaintoja yritysten markkinoinnista, mutta varsinaista yhteistyötä ei edellytetä.

Toteutuksen tärkeät päivämäärät

Kurssilla on kaksi arvioinnissa huomioitavaa tehtävänpalautusta, jotka kummatkin tulee olla tehtynä kurssin päättymispäivämäärään (31.12.2024) mennessä. Tarkemmat tiedot ovat Canvas-oppimisympäristössä.


Kesälomakaudella heinäkuussa ja vuodenvaihteen lomien aikana ei kirjata arviointeja. Lukukauden loppuun mennessä tehdyt suoritukset kirjataan kuluneelle lukukaudelle, 31.12. mennessä tehdyt syyslukukaudelle ja 31.7. mennessä tehdyt kevätlukukaudelle.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

1 op = 27 h opiskelijan työaikaa

Lisätietoja opiskelijoille

Laurean tutkinto-opiskelijat eivät voi valita opintoa. Tutkinto-opiskelijoille on sama sisältö on tarjolla osana opintoa HL00BQ81 Digital Marketing and Sales.

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Arvioinnin perusteet kuvattu Canvasissa. Kurssi arvioidaan hyväksytty/hylätty-asteikolla.