Siirry suoraan sisältöön

Customer Experience in the Digital Era (5 op)

Toteutuksen tunnus: HY00BS12-3008

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
24.11.2025 - 30.11.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
Ajoitus
01.01.2026 - 31.07.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
30 Ylemmät ammattikorkeakoulututkinnot
Toimipiste
Laurea Verkkokampus
Opetuskielet
englanti
Paikat
40 - 50
Koulutus
Laurea täydentävä osaaminen, yamk-tutkinto (TYJ), Yhteiset opinnot
Complementary competence, master’s studies in English (CYJ2), Generic studies
Opettajat
YAMK Virtuaali
Jonna Hjelt
Vastuuopettaja
Jonna Hjelt
Ryhmät
TYJ25SJ
Täydentävä osaaminen (yamk-tutkinto), S25, yhteiset opinnot
CYJ25SJ
Complementary competence (master’s studies in English), S25, Generic studies
Opintojakso
HY00BS12

Tavoitteet

The students will be able to:
- Describe the industrial trends and challenges which are shaping the next generation of services and customer experiences in the digital age
- Discover innovation in customer experience at the intersection of the digital, physical and social realms. Design customer journey emotions and touchpoints
- Identify data sources and analytics to manage and monitor customer experiences
- Generate insights from data analytics to manage customer loyalty
- Identify what it takes to delight your Customers

Arviointiasteikko

H-5

Siirry alkuun