Siirry suoraan sisältöön

Markkinointi ja asiakaskokemus (5 op)

Toteutuksen tunnus: HT00CC29-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

19.05.2025 - 25.05.2025

Ajoitus

01.08.2025 - 31.12.2025

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

2.5 op

Toteutustapa

50 % Lähiopetus, 50 % Etäopetus

Yksikkö

10 Liiketalous-, tietojenkäsittely- ja palvelualat

Toimipiste

Laurea Leppävaara

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

20 - 55

Koulutus

  • Turvallisuuden ja riskienhallinnan koulutus (HTA2), Laurea Leppävaara

Opettaja

  • Timo Savolainen
  • Lasse Kivinen

Vastuuopettaja

Lasse Kivinen

Ryhmät

  • HTA225KA
    Turvallisuuden ja riskienhallinnan koulutus, monimuotototeutus, K25, Leppävaara

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
- käyttää markkinoinnin peruskäsitteistöä
- kuvailla markkinoinnin merkityksen ja roolin osana liiketoimintaa
- kuvailla markkinoinnin kilpailukeinojen merkityksen osana markkinointistrate-giaa
- kuvailla sekä ymmärtää asiakaskokemuksen merkityksen osana kannattavaa liiketoimintaa

Arviointiasteikko

H-5

Lisätiedot

Opinnon tavoitteena olevan osaamisen arvioinnissa käytetään Laurean yhteisten arviointikriteereiden vaativuustasoa 1.