Siirry suoraan sisältöön

Hospitality Management and Customer Understanding (10 op)

Toteutuksen tunnus: PH00BN93-3004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
27.11.2023 - 03.12.2023
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.01.2024 - 31.07.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
10 op
Lähiosuus
10 op
TKI-osuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Toimipiste
Laurea Leppävaara
Opetuskielet
englanti
Paikat
20 - 40
Koulutus
Degree Programme in Hospitality Management and Service Design (PHA2), Laurea Leppävaara
Opettajat
Sini Setälä
Heidi Vähänikkilä
Vastuuopettaja
Sini Setälä
Ryhmät
PHA224KN
Degree Programme in Hospitality Management and Service Design, daytime studies, K24, Leppävaara
Opintojakso
PH00BN93

Tavoitteet

The student is able to
- define the services in the hospitality industry
- evaluate user-centered behaviour in different services in the hospitality field
- explore hospitality services in the international framework

Aika ja paikka

In Leppävaara according to schedule. It is compulsory to be present during the first meeting, team presentations, and possible guest lectures and visits. The study unit may involve visits to locations outside the campus.

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

The material is available in Canvas.

Toteutustapa

Lectures, project for an organization, presentations in class. There are individual and team assignments.

Arviointiasteikko

H-5

Siirry alkuun