Siirry suoraan sisältöön

Developing Marketing Plan and Content for a Finnish SME (15 op)

Toteutuksen tunnus: HL00BU35-3012

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

28.11.2022 - 04.12.2022

Ajoitus

09.01.2023 - 21.05.2023

Opintopistemäärä

15 op

TKI-osuus

15 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Laurea Hyvinkää, liko

Toimipiste

Laurea Hyvinkää

Opetuskielet

  • Englanti

Paikat

4 - 7

Koulutus

  • Liiketalouden koulutus (HLB2), Laurea Hyvinkää

Opettaja

  • Pyry Airaksinen
  • Aapo Hollanti

Vastuuopettaja

Aapo Hollanti

Ryhmät

  • HLB222KA
    Liiketalouden koulutus, oikeudellinen osaaminen, monimuotototeutus, K22, Hyvinkää
  • HLBW
    Kansainvälinen vaihto / Liiketalous, Hyvinkää
  • HLB222KN
    Liiketalouden koulutus, päivätoteutus, K22, Hyvinkää

Osaamistavoitteet

The student is able to
- create and develop digital services
- develop and use digital tools for marketing purposes
- plan digital customer experience
- analyze and use business reports in projects
- use strategic planning, analysis and decision making tools
- make business decisions in various contexts

Toteutustapa

Markkinoinnin viestien, sisällön ja kanavien kehittäminen suomalaiselle terveysalan yritykselle

Projektissa kehitetään asiakasyrityksen markkinointiviestintää ja pyritään sen kautta lisäämään yrityksen ja sen tuotteiden tunnettuutta, ja viime kädessä kysyntää. Sparrataan ja kehitetään arvolupauksia ja niiden kautta yrityksen markkinointiviestintää ja tuotetaan sisältöä, kuten markkinoinnissa hyödynnettäviä tarinoita. Projektissa tutustutaan myös tuotteen markkinaan pöytätutkimuksena mutta myös markkinatutkimus on mahdollinen.


Yrityksen tuote on Suomessa kehitetty ja valmistettu kehonhallintalaite. Laite on ammattilaisten kehuma ja suosittelema.

Sen asiakaskohderyhmiä ovat sekä b2b-toimijat kuten fysioterapia- ja kuntoutusalan yritykset, vanhustenhuollon yksiköt, liikunta-alan toimijat, urheilualan toimijat, että b2c-asiakkaat, eli yksityiset henkilöt.


Sisältö: Yritys on tuottanut sekä kuva-, video-, että tekstisisältöä markkinointia varten. Projektin aikana tätä sisältöä tullaan muokkaamaan ja tuottamaan lisää.

Kanavat: Kotisivut, uutiskirjeet, sosiaalinen media, messut ja muu promootio kuten vaikuttajayhteistyö

Lisätiedot

Projektissa syntyy vastaavaa osaamista kuin opintojaksolla HL00BQ81 Digital Marketing and Sales ja HL00BQ82 Data-driven Decision Making, joten suoritettuasi tämän opinnon et voi sisällyttää mainittuja opintojaksoja tutkintoon.