Developing Marketing Plan and Content for a Finnish SME (15 op)
Toteutuksen tunnus: HL00BU35-3012
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
28.11.2022 - 04.12.2022
Ajoitus
09.01.2023 - 21.05.2023
Opintopistemäärä
15 op
TKI-osuus
15 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Laurea Hyvinkää, liko
Toimipiste
Laurea Hyvinkää
Opetuskielet
- Englanti
Paikat
4 - 7
Koulutus
- Liiketalouden koulutus (HLB2), Laurea Hyvinkää
Opettaja
- Pyry Airaksinen
- Aapo Hollanti
Vastuuopettaja
Aapo Hollanti
Ryhmät
-
HLB222KALiiketalouden koulutus, oikeudellinen osaaminen, monimuotototeutus, K22, Hyvinkää
-
HLBWKansainvälinen vaihto / Liiketalous, Hyvinkää
-
HLB222KNLiiketalouden koulutus, päivätoteutus, K22, Hyvinkää
Osaamistavoitteet
The student is able to
- create and develop digital services
- develop and use digital tools for marketing purposes
- plan digital customer experience
- analyze and use business reports in projects
- use strategic planning, analysis and decision making tools
- make business decisions in various contexts
Toteutustapa
Markkinoinnin viestien, sisällön ja kanavien kehittäminen suomalaiselle terveysalan yritykselle
Projektissa kehitetään asiakasyrityksen markkinointiviestintää ja pyritään sen kautta lisäämään yrityksen ja sen tuotteiden tunnettuutta, ja viime kädessä kysyntää. Sparrataan ja kehitetään arvolupauksia ja niiden kautta yrityksen markkinointiviestintää ja tuotetaan sisältöä, kuten markkinoinnissa hyödynnettäviä tarinoita. Projektissa tutustutaan myös tuotteen markkinaan pöytätutkimuksena mutta myös markkinatutkimus on mahdollinen.
Yrityksen tuote on Suomessa kehitetty ja valmistettu kehonhallintalaite. Laite on ammattilaisten kehuma ja suosittelema.
Sen asiakaskohderyhmiä ovat sekä b2b-toimijat kuten fysioterapia- ja kuntoutusalan yritykset, vanhustenhuollon yksiköt, liikunta-alan toimijat, urheilualan toimijat, että b2c-asiakkaat, eli yksityiset henkilöt.
Sisältö: Yritys on tuottanut sekä kuva-, video-, että tekstisisältöä markkinointia varten. Projektin aikana tätä sisältöä tullaan muokkaamaan ja tuottamaan lisää.
Kanavat: Kotisivut, uutiskirjeet, sosiaalinen media, messut ja muu promootio kuten vaikuttajayhteistyö
Lisätiedot
Projektissa syntyy vastaavaa osaamista kuin opintojaksolla HL00BQ81 Digital Marketing and Sales ja HL00BQ82 Data-driven Decision Making, joten suoritettuasi tämän opinnon et voi sisällyttää mainittuja opintojaksoja tutkintoon.