Digitaalinen sisältömarkkinointi (5 op)
Toteutuksen tunnus: PK00BV33-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
22.05.2023 - 28.05.2023
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
01.11.2023 - 31.12.2023
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 5 op
- TKI-osuus
- 1 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Toimipiste
- Laurea Verkkokampus
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 20 - 45
- Koulutus
- Kauneudenhoito- ja kosmetiikka-alan koulutus (PKV2), Laurea Tikkurila
- Opettajat
- Auli Hietanen
- Jussi Järvi
- Vastuuopettaja
- Auli Hietanen
- Ryhmät
-
PKV223SAKauneudenhoito- ja kosmetiikka-alan koulutus, verkko-opinnot, S23, Tikkurila
- Opintojakso
- PK00BV33
Tavoitteet
Opiskelija osaa
- kuvata digitaalisen markkinoinnin tehokkuuteen vaikuttavia tekijöitä
- suunnitella ja arvioida vaikuttajamarkkinointia
- suunnitella ja arvioida toimivaa sisältömarkkinointia
- suunnitella ja arvioida yritysviestintää kokonaisuutena
- tehdä digitaalisen markkinoinnin suunnitelman osana yrityksen markkinointistrategiaa
- arvioida markkinoinnin vaikuttavuutta eri analyysimenetelmillä
- soveltaa digitaalisen markkinoinnin menetelmiä kosmetiikka-alalle
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Luentomateriaali löytyy Canvas-työtilasta opintojakson etenemisen mukaan. Canvas aukeaa opintojakson alettua.
Toteutustapa
Luennot ja tehtävät
Toteutuksen tärkeät päivämäärät
Opintojakso toteutetaan verkossa Zoom-työtilassa. Tarkista Zoom-kontaktien päivämäärät Pakista.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Jos sinulla on opintojakson tavoitteisiin liittyvää osaamista (AHOT) tai mahdollisuus hankkia sitä työelämässä (TOPI), ole yhteydessä opintojakson vastuuopettajaan ennen opintojakson alkamista
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
1 opintopiste vastaa 27 tuntia opiskelijan työtä. Eli 5 op on 135 tuntia työtä.
Sisältö ja sen jaksotus
Opintojaksolla käsitellään digitaalisen markkinoinnin perusteita ja markkinoinnin tehokkuuteen vaikuttavia tekijöitä
Lisääksi
- suunnitellaan ja arvioidaan vaikuttajamarkkinointia
- suunnitellaan ja arvioidaan toimivaa sisältömarkkinointia
- suunnitellaan ja arvioidaan yritysviestintää
- tehdään digitaalisen markkinoinnin suunnitelma
- arvioidaan markkinoinnin vaikuttavuutta eri analyysimenetelmillä
- soveltaan digitaalisen markkinoinnin menetelmiä kosmetiikka-alalle
Arviointiasteikko
H-5