Digital Content Marketing (5cr)
Code: PK00BV33-3002
General information
- Enrollment
- 22.05.2023 - 28.05.2023
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.11.2023 - 31.12.2023
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual proportion
- 5 cr
- RDI proportion
- 1 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Campus
- Laurea Virtual Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 45
- Degree programmes
- Kauneudenhoito- ja kosmetiikka-alan koulutus (PKV2), Laurea Tikkurila (Finnish)
- Teachers
- Auli Hietanen
- Jussi Järvi
- Teacher in charge
- Auli Hietanen
- Groups
-
PKV223SAKauneudenhoito- ja kosmetiikka-alan koulutus, verkko-opinnot, S23, Tikkurila
- Study unit
- PK00BV33
Learning outcomes
The student is able to
- describe factors that affect the effectiveness of digital marketing
- design and evaluate influencer marketing
- design and evaluate effective content marketing
- plan and evaluate corporate communications as an integral whole
- make a digital marketing plan as part of a company’s marketing strategy
- evaluate the effectiveness of marketing using different methods of analysis
- apply digital marketing methods to the cosmetics industry
Teaching methods
Luennot ja tehtävät
Learning materials and recommended literature
Luentomateriaali löytyy Canvas-työtilasta opintojakson etenemisen mukaan. Canvas aukeaa opintojakson alettua.
Alternative completion methods of implementation
Jos sinulla on opintojakson tavoitteisiin liittyvää osaamista (AHOT) tai mahdollisuus hankkia sitä työelämässä (TOPI), ole yhteydessä opintojakson vastuuopettajaan ennen opintojakson alkamista
Important dates
Opintojakso toteutetaan verkossa Zoom-työtilassa. Tarkista Zoom-kontaktien päivämäärät Pakista.
Student workload
1 opintopiste vastaa 27 tuntia opiskelijan työtä. Eli 5 op on 135 tuntia työtä.
Content and scheduling
Opintojaksolla käsitellään digitaalisen markkinoinnin perusteita ja markkinoinnin tehokkuuteen vaikuttavia tekijöitä
Lisääksi
- suunnitellaan ja arvioidaan vaikuttajamarkkinointia
- suunnitellaan ja arvioidaan toimivaa sisältömarkkinointia
- suunnitellaan ja arvioidaan yritysviestintää
- tehdään digitaalisen markkinoinnin suunnitelma
- arvioidaan markkinoinnin vaikuttavuutta eri analyysimenetelmillä
- soveltaan digitaalisen markkinoinnin menetelmiä kosmetiikka-alalle
Evaluation scale
H-5