Siirry suoraan sisältöön

Hospitality Management and Customer Understanding (10 op)

Toteutuksen tunnus: PH00BN93-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
24.05.2021 - 30.05.2021
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
30.08.2021 - 16.12.2021
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
10 op
Lähiosuus
9 op
Virtuaaliosuus
1 op
TKI-osuus
3 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Toimipiste
Laurea Leppävaara
Opetuskielet
englanti
Paikat
20 - 40
Koulutus
Degree Programme in Hospitality Management and Service Design (PHA2), Laurea Leppävaara
Opettajat
Miia Vakkuri
Heidi Vähänikkilä
Vastuuopettaja
Sini Setälä
Ryhmät
PHA221SN
Degree Programme in Hospitality Management and Service Design, daytime studies, S21, Leppävaara
Opintojakso
PH00BN93

Tavoitteet

The student is able to
- define the services in the hospitality industry
- evaluate user-centered behaviour in different services in the hospitality field
- explore hospitality services in the international framework

Aika ja paikka

In Leppävaara according to schedule. It is mandatory to be present during the first lecture.

Please note, this course involves teamwork - therefore students are encouraged to participate actively. Absence from classes because of work-related engagements will not be permitted.

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

The current bibliography list will be presented in class and you will find it from Canvas.

Toteutustapa

Lectures, project for an organization, presentations in class. There are individual and team assignments.

Työelämäyhteistyö ja/tai TKI

If possible, project work with a partner company will be arranged. Due to covid circumstances, there may be agile changes happening.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

In-class (/online) meetings will take place according to the schedule, mainly as full-day workshops.

Sisältö ja sen jaksotus

This course runs through autumn.

Arviointiasteikko

H-5

Siirry alkuun