Asiakkuus- ja projektiosaaminen (10 op)
Toteutuksen tunnus: R0212-3022
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
25.11.2019 - 01.12.2019
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
16.01.2020 - 20.05.2020
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 10 op
- Lähiosuus
- 10 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Toimipiste
- Laurea Leppävaara
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 20 - 40
- Koulutus
- Liiketalouden koulutus (HLA2), Laurea Leppävaara
Tavoitteet
Opiskelija osaa
- arvioida asiakaslähtöisen toiminnan edellytyksiä, erilaisia asiakastarpeita ja -ratkaisuja
- toimia asiakaslähtöisesti myyntitilanteissa
- toimia projekteissa ja projektiryhmän jäsenenä oma-aloitteisesti, vastuullisesti, tietoturvallisesti sekä tavoitteellisesti työvälineitä hyödyntäen
- viestiä suullisesti ja kirjallisesti alan käsitteitä käyttäen
Aika ja paikka
Leppävaaran kampus
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Ilmoitetaan opintojakson alussa
Toteutustapa
Luennot/harjoitukset/workshopit
Valmistelevat tai kertaavat tehtävät
Tiimityönä tehtävä projekti
Projektityöllä on suuri merkitys opintojaksolla, se sitoo yhteen eri osa-alueet ja toimii kontekstina asioiden soveltamiselle käytäntöön. Projekti tehdään tiimeissä, tiimin yhteinen työskentely ja siihen käytetty aika on oleellinen osa opintojaksoa.
Työelämäyhteistyö ja/tai TKI
Opintojaksolla tehdään kehittämisprojekti tiimien valitsemalle yritykselle.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Aiemman osaamisen tunnistaminen, näyttö. Katso ohjeet LINKistä.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Osallistuminen lähiopetukseen
Itsenäinen työskentely (mm. luentojen kertaaminen, tehtävien tekeminen, tiimitapaamisiin valmistautuminen, verkkotentti)
Tiimityö (palaverit, ohjaukset, yhdessä työskenteleminen)
Esitykset valmistautumisineen
Arviointiasteikko
H-5