Competence in Customer Relationships and Projects (10cr)
Code: R0212-3022
General information
- Enrollment
- 25.11.2019 - 01.12.2019
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 16.01.2020 - 20.05.2020
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 10 cr
- Local portion
- 10 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Campus
- Laurea Leppävaara
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 40
- Degree programmes
- Liiketalouden koulutus (HLA2), Laurea Leppävaara (Finnish)
Learning outcomes
The student is able to
- evaluate prerequisites for customer-oriented operation, and different customer needs and solutions
- act in a customer-oriented manner in sales situations
- show initiative in projects and as a member of a project group in a responsible and goal-oriented way complying with information security regulations and taking advantage of the tools available
- communicate orally and in writing using field-specific concepts
Teaching methods
Luennot/harjoitukset/workshopit
Valmistelevat tai kertaavat tehtävät
Tiimityönä tehtävä projekti
Projektityöllä on suuri merkitys opintojaksolla, se sitoo yhteen eri osa-alueet ja toimii kontekstina asioiden soveltamiselle käytäntöön. Projekti tehdään tiimeissä, tiimin yhteinen työskentely ja siihen käytetty aika on oleellinen osa opintojaksoa.
Time and location
Leppävaaran kampus
Learning materials and recommended literature
Ilmoitetaan opintojakson alussa
Alternative completion methods of implementation
Aiemman osaamisen tunnistaminen, näyttö. Katso ohjeet LINKistä.
Co-operation with working life and/or RDI
Opintojaksolla tehdään kehittämisprojekti tiimien valitsemalle yritykselle.
Student workload
Osallistuminen lähiopetukseen
Itsenäinen työskentely (mm. luentojen kertaaminen, tehtävien tekeminen, tiimitapaamisiin valmistautuminen, verkkotentti)
Tiimityö (palaverit, ohjaukset, yhdessä työskenteleminen)
Esitykset valmistautumisineen
Evaluation scale
H-5