Behavioral Science in Marketing Management (5 cr)
Code: A9396-3002
General information
- Enrollment
-
25.11.2019 - 01.12.2019
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
01.01.2020 - 31.07.2020
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Campus
- Laurea Tikkurila
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Degree Programme in Behavioral Insights in Business Applications (HYV5), Laurea Tikkurila (Finnish)
- Teachers
- Jyrki Suomala
- Kaisa Hytönen
- Study unit
- A9396
Learning outcomes
Opiskelija osaa:
• tunnistaa ja arvioida kulutuskäyttäytymiseen liittyviä ilmiöitä
• soveltaa käyttäytymistaloustieteen teorioita ja menetelmiä myynnissä ja markkinoinnissa
• arvioida päätöksenteon ilmiöiden sovellettavuutta ja vaikuttavuutta markkinointijohtamisessa
Evaluation scale
Approved/Failed
Further information
Ennakkotietoina suositellaan opintojaksoja A9393, A9394 ja A9395.