Päätöskäyttäytymisen ilmiöt myynnissä ja markkinointijohtamisessa (5op)
Toteutuksen tunnus: A9396-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 25.11.2019 - 01.12.2019
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.01.2020 - 31.07.2020
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Toimipiste
- Laurea Tikkurila
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Päätöksenteon ilmiöt johtamisessa, kehittämisessä ja asiakastyössä (HYV5), Laurea Tikkurila
- Opettajat
- Jyrki Suomala
- Kaisa Hytönen
- Opintojakso
- A9396
Tavoitteet
Opiskelija osaa:
• tunnistaa ja arvioida kulutuskäyttäytymiseen liittyviä ilmiöitä
• soveltaa käyttäytymistaloustieteen teorioita ja menetelmiä myynnissä ja markkinoinnissa
• arvioida päätöksenteon ilmiöiden sovellettavuutta ja vaikuttavuutta markkinointijohtamisessa
Lisätiedot
Ennakkotietoina suositellaan opintojaksoja A9393, A9394 ja A9395.
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty