Skip to main content

Changing Consumer Behavior and Customer Relationship ManagementLaajuus (5 cr)

Study unit code: V1451

Credits

5 op

Learning outcomes

Opiskelija osaa
- osallistaa asiakkaat liiketoiminnan kehittämiseen
- havainnoida, tutkia ja analysoida asiakaskokemuksesta ja kuluttajan käyttäytymisestä saatavaa tietoa
- hakea ja omaksua kuluttajakäyttäytymiseen liittyvää kotimaista ja kansainvälistä tutkimustietoa ja soveltaa sitä liiketoiminnan kehittämisessä ja kuluttajakäyttäytymisen hallinnassa

Enrollment

25.11.2024 - 01.12.2024

Timing

01.01.2025 - 31.07.2025

Number of ECTS credits allocated

5 op

Virtual proportion

2.5 op

Mode of delivery

50 % Contact teaching, 50 % Distance learning

Unit

30 Ylemmät ammattikorkeakoulututkinnot

Campus

Laurea Tikkurila

Teaching languages
  • Finnish
Seats

20 - 35

Degree programmes
  • Degree Programme in Futures Studies and Customer-Oriented Services (HYV2), Laurea Tikkurila (Finnish)
Teachers
  • Minna Pura
Teacher in charge

Hannu Tikkanen

Groups
  • HYV225KJ
    Tulevaisuuden johtaminen ja asiakaslähtöinen palveluliiketoiminta, yamk, K25, Tikkurila

Learning outcomes

Opiskelija osaa
- osallistaa asiakkaat liiketoiminnan kehittämiseen
- havainnoida, tutkia ja analysoida asiakaskokemuksesta ja kuluttajan käyttäytymisestä saatavaa tietoa
- hakea ja omaksua kuluttajakäyttäytymiseen liittyvää kotimaista ja kansainvälistä tutkimustietoa ja soveltaa sitä liiketoiminnan kehittämisessä ja kuluttajakäyttäytymisen hallinnassa

Grading scale

H-5

Enrollment

27.11.2023 - 03.12.2023

Timing

01.01.2024 - 31.07.2024

Number of ECTS credits allocated

5 op

Virtual proportion

2.5 op

Mode of delivery

50 % Contact teaching, 50 % Distance learning

Unit

Korkeakouluyksikkö D, Tikkurila, liko

Campus

Laurea Tikkurila

Teaching languages
  • Finnish
Seats

20 - 40

Degree programmes
  • Degree Programme in Futures Studies and Customer-Oriented Services (HYV2), Laurea Tikkurila (Finnish)
Teachers
  • Hannu Tikkanen
  • Minna Pura
Teacher in charge

Hannu Tikkanen

Groups
  • HYV224KJ
    Tulevaisuuden johtaminen ja asiakaslähtöinen palveluliiketoiminta, yamk, K24, Tikkurila

Learning outcomes

Opiskelija osaa
- osallistaa asiakkaat liiketoiminnan kehittämiseen
- havainnoida, tutkia ja analysoida asiakaskokemuksesta ja kuluttajan käyttäytymisestä saatavaa tietoa
- hakea ja omaksua kuluttajakäyttäytymiseen liittyvää kotimaista ja kansainvälistä tutkimustietoa ja soveltaa sitä liiketoiminnan kehittämisessä ja kuluttajakäyttäytymisen hallinnassa

Grading scale

H-5

Enrollment

28.11.2022 - 04.12.2022

Timing

01.02.2023 - 30.04.2023

Number of ECTS credits allocated

5 op

Virtual proportion

2 op

RDI proportion

3 op

Mode of delivery

60 % Contact teaching, 40 % Distance learning

Unit

Korkeakouluyksikkö D, Tikkurila, liko

Campus

Laurea Tikkurila

Teaching languages
  • Finnish
Seats

20 - 40

Degree programmes
  • Degree Programme in Futures Studies and Customer-Oriented Services (HYV2), Laurea Tikkurila (Finnish)
Teachers
  • Markus Kanerva
Groups
  • HYV223KJ
    Tulevaisuuden johtaminen ja asiakaslähtöinen palveluliiketoiminta, yamk, K23, Tikkurila

Learning outcomes

Opiskelija osaa
- osallistaa asiakkaat liiketoiminnan kehittämiseen
- havainnoida, tutkia ja analysoida asiakaskokemuksesta ja kuluttajan käyttäytymisestä saatavaa tietoa
- hakea ja omaksua kuluttajakäyttäytymiseen liittyvää kotimaista ja kansainvälistä tutkimustietoa ja soveltaa sitä liiketoiminnan kehittämisessä ja kuluttajakäyttäytymisen hallinnassa

Teaching methods

The implementation plan is available in Finnish.

Grading scale

H-5