Siirry suoraan sisältöön

Muuttuva kuluttaja ja asiakaskeskeisyys (5 op)

Toteutuksen tunnus: V1451-3007

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
25.11.2024 - 01.12.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.01.2025 - 31.07.2025
Toteutus on käynnissä.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
2.5 op
Virtuaaliosuus
2.5 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Yksikkö
30 Ylemmät ammattikorkeakoulututkinnot
Toimipiste
Laurea Tikkurila
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 35
Koulutus
Tulevaisuuden johtaminen ja asiakaslähtöinen palveluliiketoiminta (HYV2), Laurea Tikkurila
Opettajat
Minna Pura
Vastuuopettaja
Hannu Tikkanen
Ryhmät
HYV225KJ
Tulevaisuuden johtaminen ja asiakaslähtöinen palveluliiketoiminta, yamk, K25, Tikkurila
Opintojakso
V1451

Tavoitteet

Opiskelija osaa
- osallistaa asiakkaat liiketoiminnan kehittämiseen
- havainnoida, tutkia ja analysoida asiakaskokemuksesta ja kuluttajan käyttäytymisestä saatavaa tietoa
- hakea ja omaksua kuluttajakäyttäytymiseen liittyvää kotimaista ja kansainvälistä tutkimustietoa ja soveltaa sitä liiketoiminnan kehittämisessä ja kuluttajakäyttäytymisen hallinnassa

Arviointiasteikko

H-5

Siirry alkuun