Skip to main content

Public Sector Customer Relationships and Service DesignLaajuus (5 cr)

Study unit code: HY00BV03

Credits

5 op

Learning outcomes

Opiskelija osaa:
- hahmottaa asiakkaan arvontuotannon ulottuvuuksia julkisessa palveluympäristössä
- uudistaa organisaatioiden käytänteitä palvelumuotoilun keinoin
- analysoida moraalisen työnjaon muutosta ja asiakkaan erilaisia rooleja palveluiden kehittäjänä, tuottajana ja käyttäjänä

Enrollment

27.11.2023 - 03.12.2023

Timing

01.02.2024 - 31.03.2024

Number of ECTS credits allocated

5 op

Virtual proportion

5 op

Mode of delivery

Distance learning

Unit

Korkeakouluyksikkö D, Verkkokampus, liko

Campus

Laurea Virtual Campus

Teaching languages
  • Finnish
Seats

20 - 40

Degree programmes
  • Degree Programme in Leading Sustainable Growth and Social Responsibility (HYD4), Virtual Campus (Finnish)
Teachers
  • Otto Mäkelä
  • Sari Sarlio-Siintola
Teacher in charge

Sari Sarlio-Siintola

Groups
  • HYD423SJ
    Kestävän kasvun ja yhteiskuntavastuun johtaminen, yamk, S23, Verkkokampus

Learning outcomes

Opiskelija osaa:
- hahmottaa asiakkaan arvontuotannon ulottuvuuksia julkisessa palveluympäristössä
- uudistaa organisaatioiden käytänteitä palvelumuotoilun keinoin
- analysoida moraalisen työnjaon muutosta ja asiakkaan erilaisia rooleja palveluiden kehittäjänä, tuottajana ja käyttäjänä

Teaching methods

The implementation plan is available in Finnish.

Grading scale

H-5

Enrollment

23.05.2022 - 29.05.2022

Timing

01.12.2022 - 28.02.2023

Number of ECTS credits allocated

5 op

RDI proportion

5 op

Mode of delivery

Contact teaching

Unit

Korkeakouluyksikkö D /YAMK

Campus

Laurea Tikkurila

Teaching languages
  • Finnish
Seats

20 - 50

Degree programmes
  • Degree Programme in Leading Sustainable Growth and Social Responsibility (HYV7), Laurea Tikkurila (Finnish)
Teachers
  • Otto Mäkelä
  • Sari Sarlio-Siintola
Teacher in charge

Otto Mäkelä

Groups
  • HYV722SJ
    Kestävän kasvun ja yhteiskuntavastuun johtaminen, yamk, S22, Tikkurila

Learning outcomes

Opiskelija osaa:
- hahmottaa asiakkaan arvontuotannon ulottuvuuksia julkisessa palveluympäristössä
- uudistaa organisaatioiden käytänteitä palvelumuotoilun keinoin
- analysoida moraalisen työnjaon muutosta ja asiakkaan erilaisia rooleja palveluiden kehittäjänä, tuottajana ja käyttäjänä

Grading scale

Approved/Failed