Siirry suoraan sisältöön

Markkinointi ja asiakaskokemusLaajuus (5 op)

Opinnon tunnus: HT00CC29

Laajuus

5 op

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
- käyttää markkinoinnin peruskäsitteistöä
- kuvailla markkinoinnin merkityksen ja roolin osana liiketoimintaa
- kuvailla markkinoinnin kilpailukeinojen merkityksen osana markkinointistrate-giaa
- kuvailla sekä ymmärtää asiakaskokemuksen merkityksen osana kannattavaa liiketoimintaa

Lisätiedot

Opinnon tavoitteena olevan osaamisen arvioinnissa käytetään Laurean yhteisten arviointikriteereiden vaativuustasoa 1.

Ilmoittautumisaika

19.05.2025 - 25.05.2025

Ajoitus

01.08.2025 - 31.12.2025

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

2.5 op

Toteutustapa

50 % Lähiopetus, 50 % Etäopetus

Yksikkö

10 Liiketalous-, tietojenkäsittely- ja palvelualat

Toimipiste

Laurea Leppävaara

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

20 - 55

Koulutus
  • Turvallisuuden ja riskienhallinnan koulutus (HTA2), Laurea Leppävaara
Opettaja
  • Timo Savolainen
  • Lasse Kivinen
Vastuuopettaja

Lasse Kivinen

Ryhmät
  • HTA225KA
    Turvallisuuden ja riskienhallinnan koulutus, monimuotototeutus, K25, Leppävaara

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
- käyttää markkinoinnin peruskäsitteistöä
- kuvailla markkinoinnin merkityksen ja roolin osana liiketoimintaa
- kuvailla markkinoinnin kilpailukeinojen merkityksen osana markkinointistrate-giaa
- kuvailla sekä ymmärtää asiakaskokemuksen merkityksen osana kannattavaa liiketoimintaa

Arviointiasteikko

H-5

Lisätiedot

Opinnon tavoitteena olevan osaamisen arvioinnissa käytetään Laurean yhteisten arviointikriteereiden vaativuustasoa 1.