Markkinointi ja asiakaskokemusLaajuus (5 op)
Opinnon tunnus: HT00CC29
Laajuus
5 op
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- käyttää markkinoinnin peruskäsitteistöä
- kuvailla markkinoinnin merkityksen ja roolin osana liiketoimintaa
- kuvailla markkinoinnin kilpailukeinojen merkityksen osana markkinointistrate-giaa
- kuvailla sekä ymmärtää asiakaskokemuksen merkityksen osana kannattavaa liiketoimintaa
Lisätiedot
Opinnon tavoitteena olevan osaamisen arvioinnissa käytetään Laurean yhteisten arviointikriteereiden vaativuustasoa 1.
Ilmoittautumisaika
19.05.2025 - 25.05.2025
Ajoitus
01.08.2025 - 31.12.2025
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
2.5 op
Toteutustapa
50 % Lähiopetus, 50 % Etäopetus
Yksikkö
10 Liiketalous-, tietojenkäsittely- ja palvelualat
Toimipiste
Laurea Leppävaara
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 55
Koulutus
- Turvallisuuden ja riskienhallinnan koulutus (HTA2), Laurea Leppävaara
Opettaja
- Timo Savolainen
- Lasse Kivinen
Vastuuopettaja
Lasse Kivinen
Ryhmät
-
HTA225KATurvallisuuden ja riskienhallinnan koulutus, monimuotototeutus, K25, Leppävaara
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- käyttää markkinoinnin peruskäsitteistöä
- kuvailla markkinoinnin merkityksen ja roolin osana liiketoimintaa
- kuvailla markkinoinnin kilpailukeinojen merkityksen osana markkinointistrate-giaa
- kuvailla sekä ymmärtää asiakaskokemuksen merkityksen osana kannattavaa liiketoimintaa
Arviointiasteikko
H-5
Lisätiedot
Opinnon tavoitteena olevan osaamisen arvioinnissa käytetään Laurean yhteisten arviointikriteereiden vaativuustasoa 1.