Siirry suoraan sisältöön

Jäsenpalvelut opiskelijatoiminnassaLaajuus (5 op)

Opinnon tunnus: TO00BR18

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op

Tavoitteet

Tavoitteena on kehittää osaamista kolmella osa-alueella:

1. Asiakaspalveluosaaminen

Opiskelija osaa
- kuvata, mitä on loistava asiakaspalvelu ja antaa tästä esimerkkejä omasta opiskelijatoiminnastaan
- kohdata erilaisia ihmisiä asiakaspalvelutilanteessa heidän tarpeensa huomioonottaen
- toimia asiakaspalvelussa rakentavasti ja yhteisöllisyyttä edistäen



2. Turvallisuus ja tietosuoja

Opiskelija osaa
- noudattaa henkilötieto- ja salassapitovelvollisuutta ja kuvata näihin liittyviä riskejä jäsenpalveluita järjestettäessä
- käyttää jäsenrekisteriä ja kassajärjestelmää turvallisesti

3. Palveluiden kehittäminen

Opiskelija osaa
- tunnistaa epäsuoran palautteen
- hyödyntää palautetta palveluiden kehittämisessä
- huomioida tulevaisuuden trendit palveluiden kehittämisessä

Lisätiedot

Opinnon tavoitteena olevan osaamisen arvioinnissa käytetään Laurean yhteisten arviointikriteereiden vaativuustasoa 2.

Siirry alkuun