Asiakasymmärrys (5 op)
Toteutuksen tunnus: TO00BL03-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
26.11.2018 - 06.01.2019
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
28.01.2019 - 08.04.2019
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 4 op
- Virtuaaliosuus
- 1 op
- TKI-osuus
- 1 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Yksikkö
- Laurea-ammattikorkeakoulu
- Toimipiste
- Laurea Leppävaara
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 20 - 40
- Koulutus
- Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOH2), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
Tavoitteet
Opiskelija osaa
- tunnistaa ostokäyttäytymiseen vaikuttavia tekijöitä ja osaa hyödyntää niitä asiakastyössä
- hyödyntää asiakastietoa ja laadullista tutkimusta asiakasymmärryksen lähteenä
- kehittää liiketoimintamahdollisuuksia asiakasymmäryksen avulla
Aika ja paikka
Opintojakso toteutetaan lähiopetuksena Leppävaaran kampuksella.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Opintojaksolla hyödynnetään monipuolisesti aiheeseen sopivaa kirjallisuutta. Ohjaajan valitsemat lähteet ilmoitetaan Optima-työtilassa tarkemmin. Opiskelijat pääsevät myös valitsemaan lähdeaineistoa itsenäisesti.
Toteutustapa
Lähiopetuskerrat koostuvat tietoiskuista, työpajoista ja oppimistehtävistä
Länsäolo lähiopetuskerroilla tarpeellista. Lähiopetuksen lisäksi opintojaksoon kuuluu yksin ja pareittain tehtäviä oppimistehtäviä, jotka tehdään lähiopetuskertojen välissä.
Työelämäyhteistyö ja/tai TKI
Opiskelijat toteuttavat varjostustehtävän valitsemassaan yrityksessä.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Osaamisen näyttö. Katso ohjeet LINKistä.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Yhteiset tapaamiset 30h
Itsenäinen ja parityöskentely 110h
Arviointiasteikko
H-5